Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448196)

Client
Politechnika Opolska
State
opolskie
Address
45-758 Opole, ul. Prószkowska 76 76
Phone
77 4498178 , 77 4498177
Fax
77 4498180
E-Mail
r.piorkowska@po.opole.pl; zamowienia@po.opole.pl
Created
2019-02-18

Politechnika Opolska

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Politechnika Opolska ul. Prószkowska 76 76 45-758 Opole opolskie tel. 77 4498178 , 77 4498177 fax. 77 4498180 REGON 00000173200000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa artykułów papierniczych biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu „Zwiększenie szans zatrudnienia czeskich i polskich absolwentów kierunków technicznych” w ramach programu operacyjnego: Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020, działanie 11.3 Edukacja i kwalifikacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ z podziałem na 3 części: Część nr 1 Dostawa artykułów biurowych– załącznik nr 1a do SIWZ; Część nr 2 Dostawa artykułów papierniczych – załącznik nr 1b do SIWZ; Część nr 3 Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarki– załącznik nr 1c do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie artykuły stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, 2) gwarancja na sprzęt biurowy minimum 24 miesiące, 3) dotyczy części nr 3 - za fabrycznie nowe produkty Zamawiający rozumie produkty z pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być stosowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów używania lub uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta (opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania), z widocznym logo/nazwą producenta, symbolem produktu lub modelem urządzenia, w którym maja mieć zastosowanie, oraz posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych tj. produktów, które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany produkt został przywrócony do funkcjonalności. Ponadto, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 4. Miejsce dostawy: dostawa na koszt Wykonawcy do budynku Politechniki Opolskiej Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, pomieszczenie, do którego Wykonawca wniesie Asortyment wskaże osoba odpowiedzialna za realizację umowy ze strony Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30192000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information