Budowa miasteczka ruchu drogowego oraz placów zabaw w Gminie Lubasz

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448217)

Client
Gmina Lubasz
State
wielkopolskie
Address
64-720 Lubasz, ul. B. Chrobrego 37 37
Phone
67 255 60 12
Fax
67 255 64 62
E-Mail
lubasz@wokiss.pl
Created
2019-02-18

Gmina Lubasz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Lubasz ul. B. Chrobrego 37 37 64-720 Lubasz wielkopolskie tel. 67 255 60 12 fax. 67 255 64 62 REGON 57079110600000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa miasteczka ruchu drogowego oraz placów zabaw w Gminie Lubasz

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu miasteczka ruchu drogowego, wybudowanie placów zabaw w Gminie Lubasz. Zadanie 1. Budowa miasteczka ruchu drogowego w Lubaszu W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania miasteczka ruchu drogowego zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: Miasteczko ruchu drogowego: Lokalizacja: Miasteczko ruchu drogowego zaprojektowano w Lubaszu na działce 653/11 przy ul. Szkolnej w Lubaszu na terenie przyszkolnym. Teren ten nie jest utwardzony, pokryty częściowo jest zielenią niską i trawą, jest on płaski, a wody opadowe przenikają do niższych warstw ponieważ ma strukturę przepuszczalną. Zakres robót: Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót, który obejmuje: -jezdnie, - chodniki, - skrzyżowanie z ruchem okrężnym, - skrzyżowanie trójwlotowe (dróg równorzędnych oraz z drogą podporządkowaną) w tym dwa skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, - jezdnia do wykonywania tzw. ,,ósemek”, - fragment drogi gruntowej o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego, - przejazd kolejowy, - miejsca postojowe, - miejsca wypoczynku, - plac szkoleniowy, - pobocze umocnione, - zieleń, - budynek gospodarczy wraz z wiatą edukacyjną, - zagospodarowanie terenów niezabudowanych przez humusowanie i zasiew trawy, - wykonanie małej architektury :ławki, kosze na śmieci wiata edukacyjna – budynek gospodarczy, - oznakowanie poziome i pionowe, - sygnalizacja świetlna, - oświetlenie terenu, - instalacja fotowoltaiczna, - przed rozpoczęciem wykonywania robót wymagane jest opracowanie planu BiOZ. Prace w pobliżu istniejących sieci uzbrojenia należy wykonywać ręcznie. Zadanie 2. Budowa placów zabaw w Gminie Lubasz W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania placów zabaw w Gminie Lubasz zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: Place zabaw Lokalizacja: Place zabaw zaprojektowano w miejscowościach: Nowina: działka 237/1, Antoniewo: działka 18/1 i 25/2, Bzowo: działka 136/6, Klempicz: działka 94/7 i działka 94/9, Kamionka: działka 282/1. Zakres robót - wyposażenie: Budowa placów zabaw obejmuje roboty ziemne oraz przygotowanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, w części gdzie ustawione zostaną urządzenia. Wyposażenie placów zabaw wg poniższego wykazu: Nowina - bujak sprężynowy, karuzela huśtawka, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Antoniewo – bujak sprężynowy, karuzela, huśtawka, piaskownica, domek, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Bzowo - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Klempicz - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw, utwardzenie terenu, kosz z tablicą na słupie pojedynczym. Kamionka - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, domek, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw, boisko: nawierzchnia z kostki ,bramka do piłki nożnej ,kosz do koszykówki na słupie, piłkochwyt. Opisy w/w sprzętów i zabawek zawarte są w części opisowej projektów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany (zał. nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2 do SIWZ). 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). W szczególności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – wykonanie nawierzchni bitumicznej – dot. miasteczka ruchu drogowego (Zadanie 1), roboty montażowe (montaż urządzeń na placach zabaw) – Zadanie 2. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający zastrzega, że następujące kluczowe części zamówienia muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę: nie ustala się kluczowych części zamówienia. 5. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub w jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia, należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na Zadanie 1; 4.000,00 zł (cztery tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na Zadanie 2, w przypadku złożenia oferty n

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information