Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2019

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448222)

Client
Gmina Siedlce
State
mazowieckie
Address
08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10 10
Phone
25 633 25 40 wew. 56
Fax
25 6323630
E-Mail
gmina@gminasiedlce.pl
Created
2019-02-18

Gmina Siedlce

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Siedlce ul. Asłanowicza 10 10 08-110 Siedlce mazowieckie tel. 25 633 25 40 wew. 56 fax. 25 6323630 REGON 71158255200000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2019

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2019. Przedmiot zamówienia obejmuje: A) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych mieszanką mineralno - bitumiczną głębokości ubytku do 3 cm – 150 m2 B) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych mieszanką mineralno - bitumiczną głębokości ubytku 4 cm - 150 m2 C) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych mieszanką mineralno - bitumiczną głębokości 5 cm – 500 m2 D) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych mieszanką mineralno - bitumiczną głębokości 5 cm z uzupełnieniem podbudowy ( kruszywo łamane gr. 15 cm po zagęszczeniu) – 500 m2 E) Remont spękań siatkowych, pojedynczych spękań, otwartych szczelin emulsją asfaltową poprzez ręczne spoinowanie z posypaniem grysem bazaltowym frakcji 2-5 mm – 150 m2 F) Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 250 m2 2. Zakres wykonania remontów obejmuje: Zakres wykonania remontów obejmuje: (A, B, C) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – asfaltowymi o głębokości ubytków od 3-5 cm a) zabezpieczenie miejsca robót, b) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni piłą tarczową z nadaniem regularnych kształtów, c) oczyszczenie podłoża uszkodzonych miejsc z usunięciem luźnych elementów, d) skropienie podłoża emulsją asfaltową, e) rozścielenie mieszanki mineralno –asfaltowej, f) zagęszczenie ułożonej mieszanki i skropienie spoin emulsją asfaltową, g) dokładne zaspoinowanie emulsją asfaltową styków wypełnienia ubytku z istniejącą jezdnią; (D) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – asfaltowymi o głębokości ubytków 5 cm z uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. a) zabezpieczenie miejsca robót, b) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni piłą tarczową z nadaniem regularnych kształtów, c) oczyszczenie podłoża uszkodzonych miejsc z usunięciem luźnych elementów, d) uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym grubości 15 cm po zagęszczeniu, e) skropienie podłoża emulsją asfaltową, f) rozścielenie mieszanki mineralno –asfaltowej, g) zagęszczenie ułożonej mieszanki i skropienie spoin emulsją asfaltową, h) dokładne zaspoinowanie emulsją asfaltową styków wypełnienia ubytku z istniejącą jezdnią; (E) Remont spękań siatkowych, pojedynczych spękań, otwartych szczelin emulsją asfaltową poprzez ręczne spoinowanie z posypaniem grysem bazaltowym frakcji 2-5 mm a) zabezpieczenie miejsca robót, b) oczyszczenie podłoża, c) dokładne zaspoinowanie spękania emulsją asfaltową, d) posypanie grysem bazaltowym frakcji 2-5 mm; (F) Wykonanie wzmocnienia poboczy dróg gminnych 1. zabezpieczenie miejsca robót, 2. korytowanie pobocza, 3. wykonanie pobocza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm, 4. zagęszczenie ułożonego kruszywa; Dopuszcza się zmianę ilości metrów poszczególnych pozycji do wartości zadania po dokładnym przeprowadzeniu obmiarów. Zamawiający przewiduje wykonanie 70% zakresu zamówienia w terminie do 30.06.2019 r., pozostałe 30% zamówienia w terminie do 31.10.2019 r. 3. 1) Stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, dotyczące: a) branży budowlanej Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne tj. osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy: b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następuj

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information