Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448236)
I.1) Name and address: Gmina Miasta Zakopane ul. T. Kościuszki 13 34-500 Zakopane małopolskie tel. 18 20 20 448, fax. 182 020 448 REGON 65494800000000 www.zakopane.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru autorskiego nad przebudową i remontem budynku dawnej przychodni w ramach zadania inwestycyjnego nr 2016/10 „ Rewitalizacja budynków dworca PKP w Zakopanem
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.Przedmiotem zamówienia jest pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego nr 2016 -10 o nazwie : „Rewitalizacja budynków dworca PKP” obejmującego przebudowę i remont budynku dawnej Przychodni wraz z częściową rozbudową piwnic oraz budową instalacji wewnętrznych. 3.1.Zakres obowiązków: wynika z art. 20 ust.1 p.4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz.1202, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności następujące obowiązki: 1) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, 2) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Jeżeli w konsekwencji udzielonych wyjaśnień zachodzi konieczność uzupełnienia dokumentacji, Projektant zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie dodatkowe opracowania np. rysunki/szkice robocze i inne niezbędne czynności, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. Strony wzajemnie uzgodnią termin wykonania takiego uzupełnienia. 3) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie oraz kwalifikacji planowanych odstępstw zgodnie z treścią art. 36a ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tj. Dz. U. z 2018 r. poz.1202, z późn. zmianami), 4) Udział w naradach koordynacyjnych, odbywających się w siedzibie Zamawiającego, organizowanych, co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie prowadzenia robót oraz uczestniczenia w odbiorze końcowym robót, 5) Uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570), opracowywanej przez wykonawców robót budowlanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, 6) Opiniowanie próbek materiałowych przedkładanych przez wykonawców robót budowlanych przed ich wbudowaniem poprzez umieszczenie na przedkładanych przez Wykonawcę dokumentach (certyfikatów, deklaracji zgodności, deklaracji właściwości użytkowych materiałów, i innych nałożonych art.10 Prawa Budowlanego), klauzuli projektanta z pieczątka podpisem i datą. 7) Udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego oraz operatywne współdziałanie z uczestnikami procesu budowlanego, 8) Przeprowadzanie kontroli budowy, w zakresie opisanym w Umowie osobiście lub przez upoważnionego przedstawiciela. UWAGA 1 1) Zamawiający wymaga aby czasu udzielenia przez wykonawcę z którym zostanie zawarta umowa , odpowiedzi na pytania dotyczące rozstrzygnięcia wątpliwości projektowych nie wymagające sporządzenia rysunków warsztatowych był nie dłuższy niż 72 godzin liczonych od pytania zadanego telefonicznie, ,e-meilowo lub pisemnie osobie sprawującej nadzór autorski 2) Projektant zobowiązany jest do przeprowadzania regularnych inspekcji terenu robót oraz uczestniczenia w naradach koordynacyjnych nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. UWAGA 2 Zamawiający ustanawia koordynatora nadzoru autorskiego w postaci osoby sprawującej nadzór autorski w branży architektonicznej . UWAGA 3 Z uwagi na przedmiot zamówienia, zamawiający nie stawia zgodnie z art.29 ust.3a ustawy wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.108 (numeracja zastosowana w siwz)
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71248000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information