Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pt: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3448247)

Client
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
State
śląskie
Address
44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21 21
Phone
32 238 55 30
Fax
32 238 55 27
www
www.gliwice.eu
E-Mail
za@um.gliwice.pl
Created
2019-02-18

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych Ul. Zwycięstwa 21 21 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 238 55 30 fax. 32 238 55 27 REGON 27625533500000 www.gliwice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pt: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zakres rzeczowy zadania polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej, zgodnie z zapisami określonymi w art. 25 i art. 26 Prawa budowlanego dla zadania pn. „Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. ks.Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj" 2. Zadanie pn. „Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. ks.Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj” ujęto w Programie Funkcjonalno Użytkowym na podstawie którego zostanie opracowana dokumentacja projektowa oraz będą wykonane roboty budowlane. 3. Program Funkcjonalno Użytkowy dla zadania udostępniony jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach, na stronie internetowej: https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,8839,, 4. Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pt. „Poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego dla Miasta Gliwice poprzez modernizację i rozbudowę systemu gospodarowania wodami opadowymi - etap II". 5. Do obowiązków Inspektora należy w szczególności: 1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej, zgodnie z zapisami określonymi w art. 25 i art. 26 Prawa budowlanego, obejmującego zabudowę urządzenia podczyszczającego dla zadania przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. ks.Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj", 2) działanie w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z niniejszej umowy oraz z aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 3) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu. Obecność na budowie Inspektor Nadzoru będzie dokumentował poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy, 4) podejmowanie działania wynikającego z nadzoru, każdorazowo po powiadomieniu o sprawie/problemie przez Zamawiającego bądź Wykonawcę w przeciągu 4 godzin, 5) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 6) weryfikacja i korygowanie szczegółowego planu realizacji prac Wykonawcy, 7) udział, organizowanie rad budowy (co najmniej raz w miesiącu) i spisywanie protokołów z rad budowy, 8) współudział w opiniowaniu ewentualnych zmian projektowych dokumentacji projektowej wraz z dokumentami związanymi, wystąpień Wykonawcy i nadzoru autorskiego, 9) zatwierdzenie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zabudowy, dostarczonych przez Wykonawcę, organizacja kontroli niezależnych (geodezja, laboratorium, nadzory specjalistyczne), 10) weryfikacja dokumentów przekazanych przez Wykonawcę dotyczących płatności za roboty oraz potwierdzenie ukończenia całości lub części robót, 11) zawiadomienie Wykonawcy i Zamawiającego o wszelkich uchybieniach w wywiązywaniu się z obowiązków wynikłych z warunków umowy oraz dotyczących BHP i bezpieczeństwa i ochrony praw osób trzecich, 12) wydawanie Wykonawcy poleceń wykonania prac niezbędnych dla uniknięcia lub zmniejszenia ryzyka w sytuacjach stwarzających zagrożenie dla realizacji inwestycji lub majątku osób trzecich, 13) gromadzenie informacji dotyczących robót szczególnie uciążliwych w aspekcie ewentualnych sporów i roszczeń, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji (w tym dokumentacji fotograficznej) 14) opiniowanie i akceptacja wniosków dotyczących wprowadzanie zmian w zakresie zmian projektowych, technologii wykonywania robót, materiałów i urządzeń przeznaczonych do zabudowania 15) opiniowanie roszczeń Wykonawcy i stron trzecich, przekazywanie opinii i wniosków do Zamawiającego, 16) opracowanie raportów rzeczowo-terminowo-finansowych z realizacji umowy dla inwestycji, 17) analiza dokumentów odbiorowych przygotowanych przez Wykonawcę i zapewnienie ich kompletności, 18) współudział w procedurach odbiorowych oraz w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, 19) wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a nie wyszczególnionych w niniejszej umowie, których wykonanie gwarantuje prawidłowe wykonanie zadania i inwestycji, 20) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do rozliczeń finansowych i technicznych dla jednostki, która udzieliła dofinansowania ze środków zewnętrznych w tym środków pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska, Funduszy Unii Europejskiej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79714000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information