„Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459257)

Client
Powiat Drawski
State
zachodniopomorskie
Address
78-500 Drawsko Pomorskie, Plac Elizy Orzeszkowej 3 3
Phone
94 36 334 64
Fax
94 36 307 88
E-Mail
k.czerwinski@powiatdrawski.pl
Created
2019-03-22

Powiat Drawski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Drawski Plac Elizy Orzeszkowej 3 3 78-500 Drawsko Pomorskie zachodniopomorskie tel. 94 36 334 64 fax. 94 36 307 88 REGON 33092076500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”, Działanie 8.9 „Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: 1) Część I – Wyposażenie pracowni TIK w MOW Czaplinek 2) Część II – Doposażenie pracowni informatycznej w ZSP Kalisz Pomorski 3) Część III – Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego 4) Część IV – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego - bryły 5) Część V – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego – modele stolarskie 6) Część VI – Materiały eksploatacyjne na kurs renowacji mebli 3. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162110-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information