OPRACOWANIE STUDIUM KOMUNIKACYJNEGO DLA MIASTA EŁKU

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459277)

Client
TESTOWY
State
mazowieckie
Address
00-000 Warszawa, ul. Nieznana 1/12 12/ 1
www
gfh
E-Mail
gp_test@o2.pl
Created
2019-03-22

TESTOWY

Section I - The contracting

I.1) Name and address: TESTOWY ul. Nieznana 1/12 1 /12 00-000 Warszawa mazowieckie REGON 00000000000000 gfh

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: OPRACOWANIE STUDIUM KOMUNIKACYJNEGO DLA MIASTA EŁKU

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie „Studium Komunikacyjnego dla Miasta Ełku” w wersji: - papierowej (3 egzemplarze tj.. treść + kolorowe plansze w skali 1:1000 - elektronicznej - treść na dyskietce w formacie .doc (WORD) i na dyskietce w formacie .swx (OPENOFICE), a załączniki graficzne (plansze) w skali 1:1000 na płycie CD w pliku Auto CAD dwg i formacie rastrowym TIFF. 2. CEL OPRACOWANIA 2.1 Analiza i ocena funkcjonowania podstawowej sieci ulic w mieście Ełku. 2.2 Projekt koncepcyjny poprawy bezpieczeństwa ruchu na wybranych ulicach. 2.3 Wskazanie możliwości stworzenia spójnego układu komunikacyjnego zmniejszającego uciążliwości ruchu miejskiego zarówno dla mieszkańców jak i dla przyjezdnych . 2.4 Wskazanie rozwiązań w zakresie występujących w mieście problemów z parkowaniem. 3. PRZEDMIOT OPRACOWANIA 3.1 Inwentaryzacja stanu istniejącego z podziałem miasta na rejony komunikacyjne do modelu ruchu. 3.2 Zebranie i opracowanie danych demograficzno- przestrzennych z terenu miasta Ełku. 3.3 Przeprowadzenie pomiarów ruchu kołowego i pieszego (natężenie ruchu i prędkość) wraz z opracowaniem ich analizy na dzień dzisiejszy oraz docelowo z uzasadnieniem wprowadzenia ewentualnych zmian. 3.4 Opracowanie analizy ruchowej z wyodrębnieniem szczytów porannego i popołudniowego z podziałem na ruch: pieszych, samochodów osobowych , samochodów dostawczych i ciężarowych z uwzględnieniem między innymi zmian po wybudowaniu Via Baltica i ul. Norwida. 3.5 Generacja ruchu osób i pojazdów w ciągu doby z motywacją: praca-dom, dom-praca,nauka-dom, dom - nauka i inne cele. 3.6 Na podstawie przeprowadzonych badań opracować informację o podróżach mieszkańców Ełku wraz z analizą rozwoju komunikacji miejskiej (ilość autobusów, dodatkowe linie). 3.7 Określenie przepustowości newralgicznych skrzyżowań wraz z opracowaniem analizy na dzień dzisiejszy oraz docelowo wraz z uzasadnieniem wprowadzenia ewentualnych zmian. 3.8 Opracowanie koncepcji usprawnień ruchu wraz z oszacowaniem przewidywanych kosztów. 3.9 Wykonanie analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.10 Przeprowadzenie analizy ruchu rowerowego z opracowaniem planu ścieżek rowerowych na terenie miasta. 3.11 Opracowanie analizy obłożenia miejsc parkingowych w poszczególnych częściach miasta z zasadnością i ewentualnymi konsekwencjami wprowadzenia Stref Płatnego Parkowania. W razie zasadności opracować projekt stref płatnego parkowania. Wykonawca powinien przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. 4. GWARANCJA – 24 miesiące od daty odbioru końcowego 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowymi itp.) 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1.czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) 5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1. czynności. 5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71241000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information