Dokumentacja projektowo-kosztorysowa dróg gminnych (IGK.271.2.4.2019) w Gminie Juchnowiec Kościelny

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459288)

Client
Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
State
podlaskie
Address
16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10 10
Phone
085 7132880
Fax
085 7132881
E-Mail
g.komunalna@juchnowiec.gmina.pl
Created
2019-03-22

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10 10 16-061 Juchnowiec Kościelny podlaskie tel. 085 7132880 fax. 085 7132881 REGON 00054221500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa dróg gminnych (IGK.271.2.4.2019) w Gminie Juchnowiec Kościelny

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zadanie nr 1: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg gminnych w części ul. Kwiatowej (dz. 253/3) w miejscowości Ignatki oraz ulicy Borsuczej (dz. 414, 405/11, 434) w miejscowości Księżyno ” 1. Zakres usług obejmuje: 1.1. ul. Kwiatowej (dz. 253/3) w miejscowości Ignatki (obręb 12 Ignatki) - droga gminna Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy części ul. Kwiatowej w miejscowości Ignatki na dz. nr geod. 253/3 obręb geod. 12 (od działki obręb Księżyno nr 428,429,430,432,433,439,437,438,56,57, do działki nr 58 włącznie długości ok. 360 m szerokość około 12m oraz fragment drogi gminnej nr 440 obręb geod. 22 długości ok. 70 m szerokość około 6m. Nową drogę część ul. Kwiatowej należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym. Szerokość jezdni 6m, ciąg pieszo-rowerowy przyjąć jako jezdnia o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową, przy granicy pasa drogowego. Konstrukcję nawierzchni (kategorię ruchu) ulicy należy zaprojektować jako KR-3 o nawierzchni asfaltowej. Uwzględnić w opracowaniu lokalizację przebudowywanych urządzeń niezwiązanych z drogą i kolidujących z jej przebudową (uzbrojenie terenu, ogrodzenia posesji o ile wystąpią). 1.2. Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej kanalizacji deszczowej na części ul. Kwiatowej na dz. nr geod. 253/3 obręb Ignatki , wraz z wpustami ulicznymi dla której przewidziano nawierzchnię umożliwiającej odprowadzenie wód 1.3. Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej oświetlenia ulicznego z linią doziemną na odcinku do ulicy spokojnej. 1.4. Opracowanie inwentaryzacji zieleni wraz z pozwoleniem na wycinkę kolidujących drzew jeżeli takie występują ; 1.5. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i materiałów (w tym przygotowanie wniosku) do uzyskania decyzji celu publicznego, decyzji środowiskowej i pozwoleń (w tym przygotowanie wniosków), łącznie z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; 1.6. Na skrzyżowaniach przewidzieć obniżenia krawężników i rampy bez oznakowania 1.7. Poniesienie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji oraz kosztów uzgodnień; 1.8. Projekt stałej organizacji ruchu 2. ulicy Borsuczej (dz. 414, 405/11, 434) oraz na drodze gminnej nr dz. 440 w miejscowości Księżyno ” 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy ul. Borsuczej w miejscowości Księżyno na dz. nr geod. 414, 405/11, 434 obręb geod. 22 (droga gminna) długości ok. 520 m. Nową drogę należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej. Szerokość jezdni 5,5m, dwustronny chodnik. Na działce w istniejącym pasie drogowym obręb Księżyno nr geod. 440 ciąg pieszo jezdny o dł. około 70m . Konstrukcję nawierzchni (kategorię ruchu) ulicy należy zaprojektować jako KR-1 o nawierzchni z kostki betonowej. Uwzględnić w opracowaniu lokalizację przebudowywanych urządzeń niezwiązanych z drogą i kolidujących z jej przebudową (uzbrojenie terenu, ogrodzenia posesji). 2.2. Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej kanalizacji deszczowej na ul. Borsuczej na dz. nr geod. 414, 405/11, 434 obręb Księżyno, wraz z wpustami ulicznymi dla której przewidziano nawierzchnię utwardzoną umożliwiającej odprowadzenie wód. 2.3. Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej oświetlenia ulicznego z linią doziemną na odcinku dla której nie przewidziano w/w oświetlenia. 2.4. Wymiana lamp oświetleniowych i dobór nowych lamp. 2.5. Opracowanie inwentaryzacji zieleni wraz z pozwoleniem na wycinkę kolidujących drzew o ile takie występują; 2.6. Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i materiałów (w tym przygotowanie wniosku) do uzyskania decyzji celu publicznego, decyzji środowiskowej i pozwoleń (w tym przygotowanie wniosków), łącznie z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; 2.7. Poniesienie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji oraz kosztów uzgodnień; 2.8. Projekt stałej organizacji ruchu Zadanie nr 2: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg gminnych dz. 222/4, 222/7, 222/9 w miejscowości Ignatki-Osiedle obręb Księżyno-Kolonia” 1. Zakres usług obejmuje: Drogi gminne prostopadle położone do ul. Leśnej (droga gminna) 1.1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy dróg gminnych dz. 222/4, 222/7, 222/9 w Ignatkach-Osiedle obręb geod. Księżyno-Kolonia (droga gminna) długości ok. 110 m na odcinku prostopadle do ul. Leśnej w m. Ignatki-Osiedle. Nową drogę należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym. Konstrukcję nawierzchni (kategorię ruchu) ulicy należy zaprojektować jako KR-1 o nawierzchni z kostki betonowej. Uwzględnić w opracowaniu lokalizację przebudowywanych urządzeń niezwiązanych z drogą i kolidujących z jej przebudową (uzbrojenie terenu, ogrodzenia posesji) 1.2 Opracowanie odprowadzenia wód opadowych 1.3 Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej oświetlenia ulicznego z linią doziemną na odcinku dla której nie przewidziano w/w oświetlenia. 1.4 Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i materiałów (w tym przygotowanie wniosku) do uzyskania decyzji celu publicznego, decyzji środowiskowej i pozwoleń (w tym przygotowanie wniosków), łącznie z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; 1.5 Poniesienie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji oraz kosztów uzgodnień; 1.8 Projekt stałej organizacji ruchu

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71322000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 300 zł. Zadanie nr 2 – 130 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. 3.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information