„Zakup i dostawa ciągnika siodłowego wraz z przyczepą typu ruchoma podłoga („walkingfloor”)”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459298)

Client
Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
State
wielkopolskie
Address
63-200 Jarocin, Witaszyczki 1A 1
Phone
62 7472456
Fax
62 7472456
www
http://zgo-jarocin.pl/
E-Mail
sekretariat@zgo-jarocin.pl
Created
2019-03-22

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie Witaszyczki 1A 1 63-200 Jarocin wielkopolskie tel. 62 7472456 fax. 62 7472456 REGON 25158093900000 http://zgo-jarocin.pl/

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zakup i dostawa ciągnika siodłowego wraz z przyczepą typu ruchoma podłoga („walkingfloor”)”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu transportowego. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, to znaczy, że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na jedną lub wszystkie części zamówienia. 5.1.1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO: Samochód ciężarowy typu ciągnik siodłowy, o podwoziu 4x2, przystosowany do ciągnięcia naczep typu ruchoma podłoga i samowyładowcza typu wanna. Samochód ciężarowy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji min. 2018) i musi posiadać pełną gwarancję producenta na okres nie krótszy, niż 24 m-ce lub 200000km w zależności, co nastąpi wcześniej. Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu przyjęcia naczepy przez Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dostawca zapewnia przeglądy gwarancyjne i obsługę serwisową zgodnie z kartą gwarancyjną producenta w serwisie oddalonym o max. 100 km od siedziby zamawiającego. W deklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy przedmiotu dostawy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii przedmiotu dostawy. Odbiór przedmiotu dostawy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli na swój koszt w siedzibie Zamawiającego min. 4 osoby do obsługi i bieżącej konserwacji przedmiotu dostawy. 5.1.2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – ZAKUP I DOSTAWA NACZEPY: Naczepa do samochodu ciężarowego typu „ruchoma podłoga”. Naczepa musi być fabrycznie nowa (rok produkcji min. 2018) i musi posiadać pełną gwarancję producenta na okres nie krótszy, niż 12 m-cy. W okresie gwarancyjnym dostawca zapewnia przeglądy gwarancyjne i obsługę serwisową zgodnie z kartą gwarancyjną producenta w serwisie oddalonym o max. 200 km od siedziby zamawiającego. W deklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy przedmiotu dostawy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez. Zamawiającego awarii przedmiotu dostawy. Odbiór przedmiotu dostawy w siedzibie zamawiającego. Wykonawca przeszkoli na swój koszt w siedzibie Zamawiającego min. 4 osoby do obsługi i bieżącej konserwacji przedmiotu dostawy. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34144510-6 – Pojazdy do transportu odpadów. 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom II SIWZ. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.5. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34144510-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium 1) Dla części zamówienia nr 1: w kwocie 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Dl

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information