Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459314)
I.1) Name and address: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ul. Zawidowska 4 4 59-800 Lubań dolnośląskie tel. 075 7213987 fax. 075 7213906 REGON 23119002000000 www.lcm-luban.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawy odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ wraz z trzyletnią dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego z modułem ISE (sód, potas, chlorki, lit) i zestawem komputerowym o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 2) W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do systemu informatycznego Zamawiającego – InfoMedica. 3) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 4) W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 5) Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 6) Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Dostawy odczynników oraz części zużywanych następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 8) Dostawy odczynników oraz części zużywalnych odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300. 9) Uwaga: Zamawiający w Załączniku Nr 8 do SIWZ zawarł informacje dotyczące poz. Nr 55 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 10) Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 8 do SIWZ. 11) Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33696500-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information