„Wykonanie prac wykończeniowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6 lokalowym w Środzie Wielkopolskiej rejon ul. Greckiej i Portugalskiej”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459316)

Client
Usługi Komunalne Sp. z o. o.
State
wielkopolskie
Address
63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów 3
Phone
612852633
www
www.uk-sroda.pl
E-Mail
plocinski@uk-sroda.pl
Created
2019-03-22

Usługi Komunalne Sp. z o. o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Usługi Komunalne Sp. z o. o. Wiosny Ludów 3 63-000 Środa Wielkopolska wielkopolskie tel. 612852633 REGON 36582214000000 www.uk-sroda.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Wykonanie prac wykończeniowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6 lokalowym w Środzie Wielkopolskiej rejon ul. Greckiej i Portugalskiej”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Nazwa zadania: „Wykonanie prac wykończeniowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6 lokalowym w Środzie Wielkopolskiej rejon ul. Greckiej i Portugalskiej” Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 45211000 - 9 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych. Lokalizacja: rejon ulic Greckiej i Portugalskiej, 63-000 Środa Wielkopolska, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania prac wykończeniowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym 6-lokalowym nr 1 w rejonie ulicy Greckiej i Portugalskiej w Środzie Wielkopolskiej (dz.nr ewid. 3681/61, 3681/62, 3681/33). Zakres robót obejmuje: Stan wykończeniowy: 1) Stolarka drzwiowa zewnętrzna AL., metalowa i wewnętrzna płycinowa z okleiną wzmocnioną, 2) Tynki i gładzie gipsowe i okładziny, 3) Posadzki z płytek gressowych i ceramicznych oraz podłogi z paneli (o twardości AC4), 4) Roboty malarskie (kolor biały), 5) Ślusarka, 6) Utwardzenia i chodniki z betonowej kostki brukowej, Materiały w postaci płytek podłogowych, ściennych, paneli podłogowych i listew podłogowych dostarcza zamawiający. 2.2 Ponadto Wykonawca zapewni: a) uczestnictwo w kontrolach i przeglądach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy oraz zaleceniami Zamawiającego,. b) przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP c) odpowiedzialność wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załączniki do SIWZ. Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane, według następującego pierwszeństwa: a) niniejsza SIWZ wraz z załącznikami; b) projekt budowlany, dokumentacja projektowa; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; d) przedmiar robót 3. Zamawiający dołączył do SIWZ przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z: dokumentacji projektowej, projektu budowlanego i projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 4. Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzające możliwość zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia. 5. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. 6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego: dokumentacją projektową, projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Na wykonane roboty wybrany Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi. Ostateczny termin udzielonej gwarancji i rękojmi określi Wykonawca w formularzu ofertowym.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45211000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information