Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459319)
I.1) Name and address: Lotnicza Akademia Wojskowa Dywizjonu 303 35 08-521 Dęblin lubelskie tel. 261 517 453, fax. 261 517 452 REGON 60059216000000 www.law.mil.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wynajem kontenerów mieszkalnych i sanitarnych
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wynajem kontenerów mieszkalnych i sanitarnych wraz z wyposażeniem z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Wynajem przenośnych kabin toaletowych (zgrupowanie „Dęblin”); Zadanie 2 - Wynajem przenośnych kabin toaletowych, umywalki oraz kontenerów sanitarnych (zgrupowanie „Nowe Miasto n/Pilicą”); Zadanie 3 - Wynajem przenośnych kabin toaletowych oraz kontenerów sanitarnych (poligon „Jagodne” k/Łukowa); Zadanie 4 – Wynajem kontenerów mieszkalnych (kompleks lotniskowy nr 8693 w Nowym Mieście nad Pilicą). Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum jednej osoby w zakresie montażu kontenerów w ramach każdego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania 1, 2, 3, 4. W zakresie zadania 1, 2, 3, 4 do oferty Wykonawca musi dołączyć: dokument potwierdzający rok produkcji wszystkich zaoferowanych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek (np. metryki kontenerów/kabin przenośnych/umywalek). W zakresie zadania 4 do oferty Wykonawca musi dołączyć: Zdjęcia w formacie nie mniejszym niż A5 (przedstawiające po 1 szt. wyposażenia podlegającego ocenie, pozostałe wyposażenie tego samego rodzaju musi być w stanie nie gorszym niż fotografowane), opisy techniczne (zawierające wymiary i opisy zastosowanych materiałów) wszystkich elementów wyposażenia (po 1 z każdego asortymentu) podlegających ocenie, szkic/rysunek określający rozmieszczenie wyposażenia w kontenerze, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium wyposażenie. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4A (zad.1-3) i 4B (zad.4) do SIWZ. ZADANIE 2 I 4 - TERMIN WIZJI LOKALNEJ USTALA SIĘ NA 27.03.2019 roku godz.11:00 PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU TELEFONICZNYM
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44211100-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wadium dotyczy tylko zadania 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium tylko w zadaniu nr 4 w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information