Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku w ramach zadania: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Stadionowej 1 na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3459333)

Client
Urząd Miasta Lędziny
State
śląskie
Address
43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55
Phone
32 2166511
Fax
32 2166508
www
www.ledziny.pl
E-Mail
um@ledziny.pl
Created
2019-03-22

Urząd Miasta Lędziny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta Lędziny ul. Lędzińska 55 43-143 Lędziny śląskie tel. 32 2166511 fax. 32 2166508 REGON 27052912200000 www.ledziny.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową części budynku w ramach zadania: „Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Stadionowej 1 na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Założenia główne realizowanej inwestycji: • adaptacja istniejących pomieszczeń na II piętrze dla celów żłobka, • budowa windy, • wymiana drzwi na klatce schodowej celem dostosowania do wymogów ppoż Szczegółowa informacji o zakresie planowanych prac: W ramach inwestycji planuje się adaptację istniejących pomieszczeń Klubu Sportowego na potrzeby Miejskiego Żłobka w Lędzinach. Przebudowie podlegać będą pomieszczenia zlokalizowane w północnym skrzydle budynku na II piętrze. Zgodnie z załączonym projektem będzie dostosowanie powierzchni pomieszczeń do potrzeb żłobka z zabudową elementów sanitarnych, sieci elektrycznych, sieci wodociągowej na II piętrze wraz z odprowadzeniem ścieków do istniejącej sieci. Szyby stosowane w stolarce drzwiowej będą zawierały rozwiązania w postaci szkła bezpiecznego. Klatka schodowa będzie uzupełniona o windę, w całym pionie klatki schodowej będą wymienione drzwi na takie spełniające normy ppoż, klatka schodowa zostanie uzupełniona o pochwyt dla dzieci. Otwory okienne zostaną dostosowane do potrzeb systemu oddymiania. Układ funkcjonalno-użytkowy adaptowanej części zakłada zlokalizowanie dzieci w dwóch salach w liczbie: 8 dzieci w sali nr 1 oraz 32 dzieci w sali nr 2. W skład całego oddziału wchodzą: 2 sale zabaw, szatnia oraz 2 pomieszczenia sanitarne, pokój socjalny dla personelu a także rozdzielnia posiłków. Pomieszczenia WC dla personelu znajdują się w istniejącej części przedszkola, będą dostępne z klatki schodowej. Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. • posadzki – w ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach biurowych, pomocniczych wykładzina, w salach wykładzina obiektowa PCV, • wykończenie ścian i sufitów – gładzie gipsowe na ścianach, farby dekoracyjne lateksowe odporne na ścieranie, płyty akrylowe, częściowo sufity podwieszane, • łazienki - na ścianach płytki 20x20cm do pełnej, lustra szlifowane wieszane, na posadzce płytki 20x20cm, ustępy i umywalki wiszące - dla dzieci - dostosowane do wysokości, łazienki wyposażone w kosze, pojemniki na papier, mydło, uchwyty na papier, ręczniki w kolorze chrom / szarym, • pomieszczenie związane z wydawaniem posiłków oraz zmywalnią - płytki do pełnej wysokości, wyposażone w meble gastronomiczne ze stali nierdzewnej do zmywalni i kuchni (szafy, regały, stoły ze zlewami, stoły z półkami), urządzenia (kuchenka gazowo - elektryczna, chłodziarki, zmywarka gastronomiczna, wyparzarka). • wyposażenie w meble – sal dla dzieci (biurka, stoliki z krzesłami drewniane, półki, szafy wielokolorowe w zestawach meblowych dla żłobków, pomieszczenia administracyjno-biurowego, gospodarczego, szafki ubraniowe szatniowe, Należy dokonać montażu rolet wewnętrznych elektrycznych sterowanych pilotem w części żłobka oraz w oknach sal dla dzieci. W zakresie branży konstrukcyjnej zakres przebudowy przewiduje następujące zmiany:  wyburzenie istniejących ścian działowych na 2 piętrze oraz wykonanie nowych według projektu.  zamurowania istniejących otworów na 2 piętrze;  wykonanie szybu windowego;  wykucia oraz poszerzenia istniejących otworów z zabudową stalowych nadproży;  wykonanie konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjna na poddaszu Przedmiotem branży sanitarnej są wewnętrzne instalacje sanitarne w obrębie pomieszczeń projektowanego żłobka. Zakres branży sanitarnej opracowania obejmuje:  rozwiązanie instalacji wodociągowej wody zimnej i ppoż.;  rozwiązanie instalacji CWU;  rozwiązanie instalacji kanalizacji sanitarnej ;  rozwiązanie instalacji wentylacji;  rozwiązanie instalacji centralnego ogrzewania oraz :  Zestawienie czynników energetycznych,  Zabezpieczenia antykorozyjne, Centrala wentylacyjna w wykonaniu wewnętrznym wyposażona jest w: - nagrzewnicę elektryczna powietrza wentylacyjnego o mocy grzewczej 3,0 kW - filtry powietrza klasy EU5 - wymiennik obrotowy o sprawności 85% - tłumiki hałasu za obu wentylatorami. - wentylator nawiewny posiadający silnik napięciem znamionowym 230 V o mocy znamionowej 0,38 kW. - wentylator wywiewny posiadający silnik o napięciu znamionowym 230 V o mocy znamionowej 0,38 kW. - przynależną automatykę z zabezpieczeniem przeciwzamarzaniowym Branża budowlana wykonane zostaną: • Przebicia w ścianach , stropach i dachu • Podstawę pod zespół wentylacyjny na poddaszu • Podstawę pod wywiewki wentylacyjne Branża elektryczna doprowadzi energię elektryczną do następujących urządzeń: • Wentylatorów zespołów wentylacyjnych • Wentylatorów kanałowych W zakres branży elektrycznej wchodzą: • wewnętrzne elektryczne linie zasilające • instalacje elektryczne w pomieszczeniach • instalację ochrony przeciwporażeniowej • instalację ochrony przepięciowej • instalację zasilającą urządzenia wentylacji • instalację zasilającą maszynownie platformy dźwigowej • instalację odgromową i uziemiającą • instalację systemu oddymiania Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 25/Lę/2019 z dnia 27.02.2019 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45700000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 18 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information