Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468348)
I.1) Name and address: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ul Jagiellończyka 8 8 66-400 Gorzów Wielkopolski lubuskie tel. 95 7115210 fax. 95 7115380 REGON 21046708900000 bip.lubuskie.uw.gov.pl
I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pomieszczeń biurowych przeznaczonych do obsługi cudzoziemców w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I – komputery stacjonarne – 53 szt., Część II – komputery przenośne – 3 szt., Część III – monitory – 56 szt. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem zawartym w załączniku do SIWZ „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz na warunkach określonych w projekcie umowy. Zamówienie realizowanej jest w ramach projektu nr 2/7-2017/OG-FAMI pn. „Witajcie w Polsce! – doskonalenie jakości obsługi cudzoziemców w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim”, realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020. Zamawiający wymaga, żeby towar dostarczony w ramach niniejszego zamówienia był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz pochodzący z bieżącej produkcji.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30200000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Dla części I: 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); Dla części II: 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); Dla części III: 700 zł (słownie: siedemset złotych
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information