„Przebudowa drogi gminnej nr 100012D, dz. ewid. Nr 139 i 140 obręb Krzekotówek km od 0+000 do 0+550 [intensywne opady deszczu lipiec 2018 r.]”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468359)

Client
Gmina Kotla
State
dolnośląskie
Address
67-240 Kotla, ul. Głogowska 93 93
Phone
076 8318361
Fax
076 8318308
E-Mail
gmina@kotla.pl
Created
2019-04-18

Gmina Kotla

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kotla ul. Głogowska 93 93 67-240 Kotla dolnośląskie tel. 076 8318361 fax. 076 8318308 REGON 39064735700000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Przebudowa drogi gminnej nr 100012D, dz. ewid. Nr 139 i 140 obręb Krzekotówek km od 0+000 do 0+550 [intensywne opady deszczu lipiec 2018 r.]”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres zadania obejmuje przebudowę publicznej drogi gminnej nr 100012D w Gminie Kotla, obręb Krzekotówek. W ramach zadania planuje się wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni drogi dojazdowej wraz z wymianą nawierzchni na zjazdach do posesji. Projektuje się drogę o długości 554,35 m o szerokości od 5,0 m z dwustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m zgodnie z PZT. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową projektuje się drogę o szerokości 6,0m z rozszerzeniem na włączeniu. Projektuje się: - nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 8 cm (warstwa wiążąca+ ścieralna) na szerokości od 5,0 do 6,0m. Spadek poprzeczny dwustronny 2%. Na łuku zastosować spadek jednostronny 4% zgodnie z opisem PZT dokumentacji technicznej. - długość drogi 554,33 m - pobocza szerokości 0,75m z kruszywa łamanego/destruktu bitumicznego (pozyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni) o gr. 10 cm. Spadek poprzeczny poboczy 6%, na łuku zastosować spadek 8%. - zjazdy na drogi poprzeczne zgodnie z istniejąca geometrią wg PZT dokumentacji technicznej. - Zjazdy do posesji zgodnie z geometrią wg PZT dokumentacji technicznej - odwodnienie powierzchniowe poprzez zapewnienie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ramach istniejącego pasa drogowego. Konstrukcja nawierzchni drogi, zjazdów: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W o gr. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe/nasyp. Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 20 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe. Konstrukcja nawierzchni poboczy - pobocza usypać z kruszywa łamanego/destruktu bitumicznego pozyskanego z rozbiórki istniejącej nawierzchni na szer. 75 cm o gr 10 cm, - zagęszczone podłoże gruntowe. Profil podłużny: Nowa niweletę wykonać zgodnie z rysunkiem profilu podłużnego drogi. Zaprojektowano 2% spadek poprzeczny, który zapewni właściwe odwodnienie powierzchniowe. Na odcinku włączenia do drogi powiatowej (dz. nr 136) zaprojektowano 3% spadek podłużny w obrębie skrzyżowania zgodnie z wymogami uzgodnienia z Zarządcą drogi. Pozostałe spadki zgodnie z rysunkiem przekroju podłużnego drogi. Roboty rozbiórkowe: - dokumentacja przewiduje rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi a pozyskany materiał należy wykorzystać do wykonania poboczy, - przewiduje się karczowanie krzaków – lokalizacja zgodnie z PZT dokumentacji technicznej. Bilans mas ziemnych: W celu dostosowania się do wymagań dotyczących włączenia drogi gminnej do drogi powiatowej i osiągnięcie maksymalnie 3% spadku podłużnego na włączeniu, na odcinku km o+00 do )+42,04 projektuje się wykonanie nasypu. Ukształtowanie terenu w dalszej części drogi, oraz przebieg projektowanej drogi minimalizują roboty ziemne. Zakres prac przewiduje wykonanie robót ziemnych jedynie w zakresie warstw konstrukcyjnych (korytowanie). Niweletę wykonać zgodnie z rysunkiem przekroju podłużnego (rys. nr 3 dokumentacji technicznej). Urządzenia obce Istniejące włazy kanałowe/zawory wodociągowe należy wyregulować do poziomu nowo projektowanej nawierzchni a brakujące skrzynki zasuw należy uzupełnić w porozumieniu z zarządca sieci. Zakres robót drogowych nie będzie kolidował sposób z istniejąca infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną. Oznakowanie i urządzenie bezpieczeństwa Zakup i montaż znaków drogowych zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233220-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Kotla w Banku Spółdzielc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information