DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, NISZCZAREK, KSEROKOPIAREK, DYKTAFONÓW, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ SPRZĘTU AGD DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468368)

Client
Uniwersytet Łódzki
State
łódzkie
Address
90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68
Phone
42 635 43 54
Fax
42 635 43 26
www
www.uni.lodz.pl
E-Mail
przetargi@uni.lodz.pl
Created
2019-04-18

Uniwersytet Łódzki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Uniwersytet Łódzki ul. Narutowicza 68 90-136 Łódź łódzkie tel. 42 635 43 54 fax. 42 635 43 26 REGON 12870000000000 www.uni.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, NISZCZAREK, KSEROKOPIAREK, DYKTAFONÓW, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ SPRZĘTU AGD DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, NISZCZAREK, KSEROKOPIAREK, DYKTAFONÓW, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ SPRZĘTU AGD DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – Pakiety nr 1-12. 3) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4) Pod pojęciem dostawa należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu (wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy) do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych). a. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta. b. Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem serwisu bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizującą dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji. c. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie odrębnego postępowania. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy w okresie gwarancji. 6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pakiety (części). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części - brak wyceny jednej pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty w tej części. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu (wypełniając załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, odpowiednio dla części, dla której składa ofertę), z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30191000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information