Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468375)

Client
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
State
warmińsko-mazurskie
Address
82-300 Elbląg, Szańcowa 1
Phone
55 232 64 08
Fax
55 232 45 31
www
www.epgk.pl
E-Mail
maria.brejdak@epgk.pl
Created
2019-04-18

ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Section I - The contracting

I.1) Name and address: ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Szańcowa 1 82-300 Elbląg warmińsko-mazurskie tel. 55 232 64 08 fax. 55 232 45 31 REGON 36743138800000 www.epgk.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup, bez dostawy, niżej wymienionych materiałów przeznaczonych do wykonywania napraw bitumicznych i remontów cząstkowych na drogach będących w zarządzeni Gminy Miasto Elbląg, tj.: MMA – AC 11 S KR 1-2 w ilości 400 ton MMA – AC 11 S KR 3-4 w ilości 800 ton MMA – AC 16 W KR 3-4 w ilości 400 ton MMA – AC 11 W KR 1-2 w ilości 300 ton MMA – AC 16 W KR 1-2 w ilości 400 ton MMA – AC 22 P KR 3-7 w ilości 200 ton Przedstawione powyżej zapotrzebowanie na poszczególne rodzaje materiałów są ilościami szacunkowymi przyjętymi przez Zamawiającego przy uwzględnieniu informacji Zarządcy dróg o planowanej ilości mas do wbudowania. Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym wskazanym powyżej Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazał się dostępem do w pełni sprawnej wytwórni mas bitumicznych, która: a) zlokalizowana jest w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego w Elblągu przy ul. Szańcowej 1; b) prowadzi produkcję w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz umożliwi Zamawiającemu jej odbiór w dni robocze, w godz. 6:00 – 16:00; c) ma możliwość realizacji zamówień w trybie interwencyjnym, tj. przygotowanie przez Wykonawcę określonej partii materiałów (min. 8 ton) do odbioru przez Zamawiającego w dniu złożenia zamówienia , gdy zamówienie zostanie złożone najpóźniej do godziny 12:00 Do oferty Wykonawca dołączy Badania Typu dla każdego rodzaju masy MA, potwierdzające recepturę i zgodność z normami. Wymagania techniczne (właściwości) materiałów: a) posiadać aktualne aprobaty techniczne, ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, wydane przez uprawnioną jednostkę badawczą – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r. Nr 249 poz.2497 z późn.zm.) lub dokument równoważny. b)Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu przy odbiorze właściwą temperaturę sprzedawanej masy. Wymagana temperatura nie może być niższa niż + 160ºC. Ilość i rodzaj masy zamawiana będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, i będzie uzgadniana z Wykonawcą telefonicznie jeden dzień przed odbiorem. Odbiór zakupionej masy odbywał się będzie transportem własnym Zamawiającego w godzinach między 06:00 a 16:00. Odbiór masy uzależniony będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku gdy warunki na wbudowanie masy nie będą odpowiednie nie będzie ona odbierana od Wykonawcy. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę jeden raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą dokumenty WZ potwierdzające realizację zakupu. Do każdej faktury dołączona zostanie deklaracja zgodności określająca właściwości użytkowe poszczególnych rodzajów masy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44113700-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information