Remont dróg gminnych w podziale na części

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468394)

Client
Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
State
pomorskie
Address
83-240 Lubichowo, ul. Zblewska 8
Phone
585 885 226
Fax
585 885 340
www
bip.lubichowo.pl
E-Mail
wojt.lubichowo.gst@gminypolskie.pl
Created
2019-04-18

Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo ul. Zblewska 8 83-240 Lubichowo pomorskie tel. 585 885 226 fax. 585 885 340 REGON 53720800000000 bip.lubichowo.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont dróg gminnych w podziale na części

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych w podziale na 5 części. Część nr 1. Remont drogi gminnej – Bietowo. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 51 m. Część nr 2. Remont drogi gminnej – Lubichowo Wybudowanie (Morawy). Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 183 m. Część nr 3. Remont drogi gminnej – Mościska. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 96 m. Część nr 4. Remont drogi gminnej – Smolniki (skrzyżowanie dróg gminnych). Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych wraz z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem skrzyżowania drogi gminnej o powierzchni 105 m2. Część nr 5. Remont drogi gminnej – Wda, ul. Za rzeką. Ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych podwójnie zbrojonych z korytowaniem oraz zagęszczeniem pisakiem i kruszywem na długości 170 m. 2. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 3. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod Nazwa: 45.23.31.20-6 – Roboty w zakresie budowy dróg, 4. Szczegółowy zakres robót zawierają: 4.1. Przedmiar robót – Remont drogi gminnej – Bietowo. 4.2. Przedmiar robót – Remont drogi gminnej – Lubichowo Wybudowanie (Morawy). 4.3. Przedmiar robót – Remont drogi gminnej – Mościska. 4.4. Przedmiar robót – Remont drogi gminnej – Smolniki (skrzyżowanie dróg gminnych). 4.5. Przedmiar robót – Remont drogi gminnej – Wda, ul. Za rzeką. 4.12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIW Z wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 5. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia winny być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia): osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli operatorów sprzętów do robót ziemnych. Powyższe wymagania dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynność (przez cały okres realizacji zamówienia) wykonywana będzie przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 1.1. Część nr 1 - 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście 00/100). 1.2. Część nr 2 – 750,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100). 1.3. Część nr 3 – 270,00 PLN (słownie złotych: dwieście si

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information