Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468404)

Client
Sąd Rejonowy w Bialogardzie
State
zachodniopomorskie
Address
78-200 Białogard, ul. Lipowa 1
Phone
943 120 120
Fax
943 120 120
www
http://bialogard.sr.gov.pl
E-Mail
sr.bialogard@koszalin.so.gov.pl
Created
2019-04-18

Sąd Rejonowy w Bialogardzie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Sąd Rejonowy w Bialogardzie ul. Lipowa 1 78-200 Białogard zachodniopomorskie tel. 943 120 120 fax. 943 120 120 REGON 32253100000000 http://bialogard.sr.gov.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń biurowych oraz adaptacja części korytarza na parterze na miejsce dla pracowników ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Lipowej 1. Zakres robót do wykonania : zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie otworu drzwiowego pomiędzy pokojem 0/4 i 0/5, osadzenie drzwi z ościeżnicą regulowaną, zaślepienie otworu drzwiowego po demontażu drzwi – pokój 0/5, wymiana istniejącego skrzydła drzwiowego w pom.0/13 na skrzydło łamane, demontaż na czas robót i ponowny montaż grzejników c.o., rozbiórka istniejącej podłogi z podłożem – pokój 0/5, izolacja pozioma podpodłogowa z folii PE i styropianu, warstwa wyrównawcza pod posadzkę, posadzka z wykładziny homogenicznej pokrytej poliuretanem PUR, klasa użytkowa – 34/43, klasa ścieralności – grupa T, waga całkowita 2700g/m2, ognioodporność: EN 13501-1BFl s1, EN ISO 9239-1 - pokój 0/5, roboty wod.-kan. - wcinka do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (piwnica), montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem ze stali nierdzewnej w zabudowie meblowej – pokój 0/5, montaż przepływowego ogrzewacza wody o mocy 3,5kW (np. Kospel )– zlewozmywak, montaż grzejnika c.o. w korytarzu – pom.0/6, położenie tynku mozaikowego w części korytarza – pom.0/6, posadzka i schody z płytek gres w części korytarza – pom.0/6, roboty instalacyjne elektryczne, montaż czujek: dymu, ruchu, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung Multi AJ o mocy 5,kW – jednostka zewnętrzna, montaż zgodnie z projektem klimatyzatora Samsung WIND-free o mocy 2,5kW – jednostka wewnętrzna, roboty malarskie, wykonanie zgodnie z projektem oraz dostawa i montaż stanowiska pracownika ochrony, wywóz i utylizacja gruzu. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dokonać przed zakupem materiałów (wykładziny, farby, tynk mozaikowy) uzgodnień z Inwestorem dotyczących kolorystyki i parametrów technicznych proponowanych materiałów. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej, tj. w budynku sądu. Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać użytkownika (powodować nadmiernego hałasu, ograniczać dostępności do sal rozpraw i pomieszczeń). W trakcie wykonywanych robót – Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić bezpieczne poruszanie się po budynku. Każdorazowo (każdego dnia), po zakończeniu pracy, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić budynek do stanu czystości tak, aby praca sądu następnego dnia mogła odbywać się bez zakłóceń.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający określa kwotę wadium: 3 500,00 PLN(słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information