Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami Grabonóg – Piaski, gm.Piaski

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468406)

Client
Gmina Piaski
State
wielkopolskie
Address
63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia 1 1
Phone
065 5719030
Fax
065 5719049
www
www.bip.piaski-wlkp.pl
E-Mail
w.furmaniak@piaski-wlkp.pl
Created
2019-04-18

Gmina Piaski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Piaski ul. 6 Stycznia 1 1 63-820 Piaski wielkopolskie tel. 065 5719030 fax. 065 5719049 REGON 41105056300000 www.bip.piaski-wlkp.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami Grabonóg – Piaski, gm.Piaski

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: A) Zakres robót obejmuje m.in. a) sieć wodociągowa: - roboty pomiarowe – 1 kpl - roboty ziemne – 1 kpl - podłoża z materiałów sypkich pod rurociągi – grubość podłoża : 10 cm – 1 kpl - przewiert sterowany – PE 110mm – 1 kpl - przewiert sterowany – PE 225mm – 1 kpl - rurociągi z rur ciśnieniowych kielichowych PVC – 1 kpl - wykonanie przyłącza wodociągowego z rur ciśnieniowych PE – 1 kpl - ustawienie hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym – 1 kpl b) sieć kanalizacji sanitarnej : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 1 kpl - roboty ziemne – 1 kpl - podłoża z materiałów sypkich – 1kpl - obsypka rurociągu – 1 kpl - rurociągi kanalizacyjne z rur PCV kielichowych, o średnicy nominalnej: 200mm, 150 mm – 1 kpl - przewiert sterowany – 1 kpl - ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, bez murowania podstawy studni, przy głębokości 2,0 m – 1 kpl - studzienki rewizyjne z rury karbowanej o śr.425 mm i głębokości do 2,0m, z gotowych elementów z tworzywa sztucznego – 1 kpl Wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poniższymi uwagami: Materiały do budowy sieci wodociągowej: - rury PE 100 – RC SDR -11 - rury PVC PN-10, kielichowe z zamontowaną fabrycznie uszczelką gumową zabezpieczoną przed wypchnięciem pierścieniem z tworzywa sztucznego. Końcówki rur wodociągowych dostarczanych na plac budowy powinny być zabezpieczone przed zabrudzeniem deklami. - hydrant nadziemny zabezpieczony w przypadku złamania z podwójnym odcięciem, kolumna nadziemna ze stali nierdzewnej, głowica hydrantu z żeliwa sferoidalnego. - kształtki żeliwne z żeliwa sferoidalnego pokryte farbą epoksydową gr. con 250 µm - zasuwa długa z żeliwa sferoidalnego z uszczelnieniem elastycznym, wewnątrz i zewnątrz pokryte powłoką epoksydową. - węzły z armaturą wykonać z kształtek żeliwnych kołnierzowych, skręcanych na śruby ocynkowane. Materiały do budowy kanalizacji sanitarnej. - studzienki betonowe Ø 1000 mm z dennicą monolityczną zgodnie z PN-EN 1917 z betonu con. C35/45, F 150, W 8, stopnie złazowe stalowe w otulinie z tworzywa sztucznego w kolorze jaskrawym . Elementy betonowe studni łączyć na uszczelki samosmarujące. - rury PVC-U , SN 8, lite, jednorodne z uszczelką gumową zabezpieczoną przed wypchnięciem fabrycznie pierścieniem z tworzywa sztucznego. Włazy studni należy zabezpieczyć przed przesunięciem płytami żelbetowymi gr. 150 mm, Ø 1600÷1800 mm z otworem Ø 900 mm. Przestrzeń pomiędzy włazem i płytą wypełnić i zagęścić mieszanką GRH Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną ( projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem-kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, t.j. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów we własnym zakresie. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: - dokumentacja powykonawcza - obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą – 3kpl. Map - atesty na materiały i prefabrykaty - protokoły odbioru robót - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji/rękojmi Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: - Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) - Sporządzeniem projektu organizacji ruchu dla robót w pasie drogi powiatowej i dróg gminnych - Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót - Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze - Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu w pasie dróg - Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. - Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. - Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy. - Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. - Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). - Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. - Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Decyzje o umieszczeniu urządzeń obcych w pasie drogowym, będą stanowiły odrębne decyzje wystawione na wniosek Wykonawcy na Zamawiającego. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. - Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. - Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. B) Technologia wykonania prac: 1.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4.Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45231300-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information