„BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie Działu Zagospodarowania Odpadów ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o.”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468407)

Client
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
State
lubuskie
Address
65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia 110
Phone
62 322 91 97,
Fax
68 322-91-11
www
http://zgk.net.pl/
E-Mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl,
Created
2019-04-18

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra lubuskie tel. 62 322 91 97, fax. 68 322-91-11 REGON 36908843400000 http://zgk.net.pl/

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „BUDOWA SYSTEMU MONITORINGU na terenie Działu Zagospodarowania Odpadów ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o.”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa systemu monitoringu na terenie Działu Zagospodarowania Odpadów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Przedsięwzięcie będzie polegało m. in. na zaprojektowaniu kompleksowego systemu monitoringu wizyjnego, dostawie niezbędnej infrastruktury, na wykonaniu robót budowlano – montażowych w zakresie budowy kanalizacji teletechnicznej, posadowienia słupów pod kamery oraz montażowych i uruchomieniowych w zakresie układania okablowania światłowodowego i miedzianego, montażu osprzętu punktów kamerowych, uruchomienie urządzeń i torów transmisji, montażu i uruchomienia punktów dystrybucyjnych oraz centrum i systemu monitoringu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej „PF-U” stanowiącym integralną część opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr I.3. do SIWZ). 3) Prace/roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia, będą realizowane w 2 (dwóch) etapach: Etap I obejmuje: a. wykonanie Dokumentacji Projektowej w oparciu o PF-U i przedłożenie Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu, celem zatwierdzenia; b. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego (na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa), w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego Dokumentację Projektową, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz dokonanie skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap II obejmuje: a) kompleksowe wykonanie – zgodnie z PF-U oraz opracowaną Dokumentacją Projektową i uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę / treścią - zgłoszenia zamiaru wykonywania robót; - monitoringu spełniającego wymogi określone w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodane art. 1 pkt 1 lit. d oraz lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592). W przypadku, gdy do dnia rozpoczęcia przez Wykonawcę realizacji prac/robót związanych z montażem i instalacją monitoringu (o fakcie rozpoczęcia tych prac/robót Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej) nie wejdzie w życie rozporządzenie, o którym mowa w art.25 ust.8a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach dodanym przez art. 1 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. (Dz.U.2018.1592), za wiążące Wykonawcę wymogi dot. prowadzenia monitoringu wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, minimalnych wymagań dla urządzeń technicznych wizyjnego systemu kontroli oraz wymogów przechowywania i udostępniania zapisanego obrazu, będą uznane wymogi zawarte w aktualnym (na dzień rozpoczęcia realizacji tych prac/robót) projekcie tego rozporządzenia dostępnym na oficjalnych stronach internetowych Rządowego Centrum Legislacji (www.legislacja.rcl.gov.pl); b) po zakończeniu realizacji robót budowlanych opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej Dokumentacji Powykonawczej; c) złożenie w imieniu Zamawiającego (w oparciu o stosowne pełnomocnictwo udzielone Wykonawcy) do właściwego organu nadzoru budowlanego kompletnego (tj. zawierającego wszystkie wymagane prawem załączniki) wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej instalacji/zawiadomienia o zakończeniu budowy o ile wymagać tego będą obowiązujące przepisy; d) uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji wydanej przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego oraz dla robót nie wymagających uzyskania ostatecznej decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego/zrealizowanej instalacji uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego; Zamawiający określa ostateczny termin na wykonanie przedmiotu zamówienia na dzień 20.08.2019 r. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń. Warunkiem podpisania protokołu odbioru końcowego jest uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o których mowa w pkt. d) powyżej

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.05.2019r. do godz. 10:00 (musi być na rachunku Zamawiającego) . 2) Wykonaw

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information