Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468413)

Client
Jednostka Wojskowa 3293
State
wielkopolskie
Address
62-430 Powidz, ul. Witkowska 8 8
Phone
63 277 44 71
Fax
63 277 41 00, 2774111
www
www.33bltr.wp.mil.pl
E-Mail
jw3293.przetargi@wp.mil.pl
Created
2019-04-18

Jednostka Wojskowa 3293

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 8 62-430 Powidz wielkopolskie tel. 63 277 44 71 fax. 63 277 41 00, 2774111 REGON 31018885400000 www.33bltr.wp.mil.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa części zamiennych, akcesoriów, materiałów do pojazdów oraz samochodowych środków czyszczących

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, akcesoriów i materiałów do pojazdów, części do maszyn oraz samochodowych środków czyszczących do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu. 2. Szczegółowy wykaz części, akcesoriów, materiałów i środków czyszczących do pojazdów mechanicznych podlegających ocenie zawierają formularze cenowe od załącznika nr 2A do 2I do SIWZ. W celu ułatwienia Wykonawcom wyceny części zamiennych w zadaniach nr 1 i 2 Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ zamieścił Wykaz numerów VIN i roczników pojazdów będących na stanie Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 9 zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów. Zadanie nr 2 – Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych, autobusów, traktorów kołowych. Zadanie nr 3 – Dostawa akcesoriów do pojazdów. Zadanie nr 4 – Dostawa samochodowych środków czyszczących. Zadanie nr 5 – Dostawa materiałów do pojazdów. Zadanie nr 6 – Dostawa części do pojazdu Volvo FS7. Zadanie nr 7 – Dostawa części do pojazdów dla Kompanii Obsługi Lotnisk. Zadanie nr 8 – Dostawa środków do konserwacji i pielęgnacji pojazdów. Zadanie nr 9 – Dostawa części do maszyn w Jarocinie. 4. Części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Również materiały i środki czyszcząco-konserwujące muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. Dodatkowo środki służące do czyszczenia, konserwacji czy pielęgnacji pojazdów muszą być opatrzone co najmniej 12-miesięczną datą ważności, zgodną ze wskazaniem zawartym w formularzu cenowym. 5. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu danej służby Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. 6. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 7. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 6-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 1-5 i 8 oraz co najmniej 12-miesięczna gwarancja producenta w zakresie zadań nr 6-7 oraz 9, wszystkie liczone od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo w zakresie zadań nr 6-7 i 9 gwarancja może zostać przedłużona przez Wykonawcę w ramach kryterium pozacenowego. 8. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2E do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34300000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information