„Budowa oczyszczalni ścieków Piaski” – III przetarg

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468446)

Client
Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
State
śląskie
Address
44-145 Pilchowice, ul. Gliwicka 3 3
Phone
32 332 71 58
Fax
32 332 71 58
E-Mail
jarlak@interia.pl
Created
2019-04-18

Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Gliwicka 3 3 44-145 Pilchowice śląskie tel. 32 332 71 58 fax. 32 332 71 58 REGON 24108075900000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa oczyszczalni ścieków Piaski” – III przetarg

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie i wyposażeniu mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości ok. 230 m3/dobę wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 7 do specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Podstawowe roboty technologiczne: pompownia ścieków, budynek technologiczny, pompownia pośrednia, reaktor biologiczny, zbiornik osadu nadmiernego, stacja zlewna ścieków dowożonych, pompownia wody technologicznej, biofiltr, przewody technologiczne międzyobiektowe, b) Roboty budowlane: budynek technologiczny, reaktor biologiczny, zbiornik osadu nadmiernego, zbiornik ścieków dowożonych, fundamenty dla biofiltra i agregatu prądotwórczego, c) Roboty instalacyjne: instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje wentylacji. d) Roboty elektryczne: instalacje elektryczne oraz aparatura kontrolno-pomiarowa. e) Odwodnienie wykopów: koszty odwodnienia wykopów w czasie budowy f) Rozbiórki istniejących obiektów: zakres rozbiórek został wskazany w dokumentacji projektowej (kosztorys rozbiórki.pdf) i obejmuje rozbiórkę istniejącego ogrodzenia, placu składowego i śmietnika oraz istniejącego budynku technologicznego; zakres ten jest niezbędny dla realizacji zadania z uwagi na konflikt przestrzenny w usytuowaniu obiektów g) Roboty drogowe i ogrodzenie: roboty drogowe na terenie oczyszczalni, ogrodzenie, zagospodarowanie terenu, wycinka drzew i nasadzenia, zagospodarowanie zieleni Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 7 do SIWZ, obejmującym dokumentację projektową wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy – nie ujęcie w przedmiarze robót poszczególnych pozycji wynikających z dokumentacji projektowej nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata (36 miesięcy) od daty końcowego odbioru prac. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz pozwolenie wodno-prawne dotyczące budowanej oczyszczalni. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do aktualizacji warunków przyłączenia przedmiotu umowy do sieci elektroenergetycznej. 5. Zamawiający informuje, że w celach związanych z rozruchem i uzyskaniem pozwoleń wodno-prawnych oczyszczalnia stanowiąca przedmiot zamówienia może być w każdym czasie zasilona ściekami doprowadzonymi do dotychczasowej oczyszczalni, funkcjonującej na miejscu budowy, która podlega rozbiórce w ramach przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie materiały i odpady pochodzące z rozbiórek i prowadzonych robót, w tym z wycinki drzew, likwidacji istniejącego budynku i ogrodzenia Wykonawca powinien zutylizować w ramach ceny ofertowej, a Zamawiający nie będzie wymagał przekazywania mu wybranych elementów. Podobnie po stronie Wykonawcy jest wywóz i utylizacja osadów z oczyszczalni i zbiornika dotychczasowej oczyszczalni, która podlega rozbiórce w ramach przedmiotu zamówienia. Koszty obsługi i eksploatacji istniejącej oczyszczalni ścieków do momentu jej wyłączenia z użytkowania ponosi Zamawiający i nie należy uwzględniać ich w ofercie. 7. Koszt ewentualnych opłat administracyjnych z tytułu wycinki drzew będzie obciążał podmiot, na rzecz którego organ wydał decyzję administracyjną w przedmiocie wycinki drzew i krzewów, czyli Zamawiającego. Przedmiot nasadzeń zastępczych, stanowiący część przedmiotu zamówienia, będzie objęty gwarancją i rękojmią ze strony Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45252100-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 200.000 (słownie: dwieście tysięcy) zł, w formie i na zasadach określonych w Regulaminie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku Spółdziel

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information