Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468833)

Client
Miejski Zespół Usług Komunalnych
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21 13
Phone
0-54 411-64-54
Fax
0-54 413-70-37
www
www.mzukwl.pl
E-Mail
apaprocki@mzukwl.pl
Created
2019-04-19

Miejski Zespół Usług Komunalnych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Zespół Usług Komunalnych ul. Zielna 13/21 13 87-800 Włocławek kujawsko-pomorskie tel. 0-54 411-64-54 fax. 0-54 413-70-37 REGON 34039100000000 www.mzukwl.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń BRD na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony przyrody i środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 5. Materiały z rozbiórki, gruz oraz materiały stalowe odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę po udokumentowaniu zniszczeń dla Zamawiającego w formie jpg. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 7. W przypadku awarii powstałych na terenie miasta naprawa rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego. 8. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie Pionowe: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 1 do 71. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: 2.1. Bieżące utrzymanie i remonty oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD na wszystkich drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach miasta Włocławka. 2.2. Ryczał na bieżące utrzymanie i remonty przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtu musi zawierać wszystkie składniki cenotwórcze i obejmuje: a) Uzupełnianie brakującego oznakowania, konserwacja i utrzymanie w czystości; b) Oznakowanie ze względów bezpieczeństwa w ramach tzw. Pogotowia Drogowego wszelkich awarii zaistniałych na terenie miasta, a zgłoszonych przez Zamawiającego, Policję lub inne służby porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej wszelkich napraw oznakowania. Taka dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktury rozliczającej zużyte materiały; c) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem czasowych zmian organizacji ruchu drogowego przy robotach wykonywanych na rzecz MZUKiD, nie objętych innym postępowaniem; d) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem imprez okolicznościowych organizowanych na rzecz miasta. 3. Oznakowanie pionowe musi być utrzymywane w stanie czytelnym i kompletnym, zgodnym z projektami stałej organizacji ruchu, które są do wglądu u Zamawiającego oraz zarządzającego ruchem. 4. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do całodobowej dyspozycyjności 7 dni w tygodniu w ramach Pogotowia Drogowego. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i SST. Zamawiający rozliczy materiały wbudowane w ramach prac konserwacyjnych na podstawie dokumentacji zdjęciowej, dokumentacji projektowej i wizji w terenie. 5. Materiały nadające się do ponownego wbudowania, jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport do 20km); 6. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieźć poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. II. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony przyrody i środowiska na terenie i wokół terenu wykonywanych przez siebie robót. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 5. Materiały z rozbiórki odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę, po udokumentowaniu dla Zamawiającego w formie jpg. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie poziome: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawierają Kosztorysy Ofertowe pozycje od 1 do 20. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Wykonywanie oznakowania poziomego winno być robione w warunkach atmosferycznych określonych przez producentów materiałów przeznaczonych do wykonywania tych prac. Przystąpienie do wykonywania prac musi nastąpić nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania zlecenia od Zamawiającego, ze szczegółowym wykazem prac do wykonania. O rozpoczęciu prac Wykonawca powiadomi niezwłocznie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie prace przy oznakowaniu poziomym należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34922100-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information