Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468835)
I.1) Name and address: Prokuratura Okręgowa ul. Moniuszki 2 2 66-400 Gorzów Wielkopolski lubuskie tel. (095) 739 20 00 fax. (095) 739 20 05 REGON 00056949600000 www.prokuratura-gorzow.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur okręgu gorzowskiego oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest„Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur okręgu gorzowskiego oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Ogólne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: - Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jakościowymi powszechnie uznawanymi, - usługa sprzątania świadczona jest codziennie za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, - w okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania schodów, chodników i parkingów w stanie odśnieżonym i posypanym piaskiem świadczona jest codziennie (również w dni wolne od pracy). Zamawiający wymaga wywozu śniegu sprzed posesji prokuratur na koszt Wykonawcy. - Wykonawca winien stosować środki czystości dobrej jakości, posiadające atest PZH, przeznaczone do danego typu powierzchni: a) podłóg – panele, parkiet, terakota, linoleum, wykładzina dywanowa, b) mebli – drewno, szkło, płyta meblowa, tapicerka meblowa, c) powierzchni pokrytych glazurą, d) armatury białej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegający osadzaniu się kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dostarczenia wszelkich maszyn i urządzeń oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczania środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym środków chemicznych i czyszczących, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza, płynu do mycia naczyń, wkładów foliowych do koszy na śmieci) oraz utylizacji opakowań po zużytych środkach, d) usuwania z terenu posesji liści, gałęzi, odchodów zwierząt, śniegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczania piasku i soli do posypywania w okresie zimowym, - w przypadku prowadzenia prac remontowych w obiektach prokuratury obowiązek sprzątania gruzu oraz innych odpadów budowlanych spoczywa na Wykonawcy robót budowlanych, - po zakończeniu ewentualnych prac remontowych Zamawiający wymaga gruntownego posprzątania. W tym celu Zamawiający będzie doraźnie wymagał zwiększenia środków i sił (zwiększenie obsady personelu). Wykonawca zapewnia zakup we własnym zakresie: papieru toaletowego, ręczników papierowych, pianki i mydła do dozowników, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza, płynu do mycia naczyń, zmywaków kuchennych i innych środków niezbędnych do właściwego świadczenia usług.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu- przelewem na konto depozytowe Zamaw
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information