Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach następujących zadań: ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Wrocławskiej w m. Góra,, ,, Remont drogi gminnej nr 100724D – ul. Sportowa w Czerninie,,

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468846)

Client
Gmina Góra
State
dolnośląskie
Address
56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1 1
Phone
065 5443644
Fax
065/543-26-58
E-Mail
poplawski@gora.com.pl
Created
2019-04-19

Gmina Góra

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Góra ul. Mickiewicza 1 1 56-200 Góra dolnośląskie tel. 065 5443644 fax. 065/543-26-58 REGON 41105066900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach następujących zadań: ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Wrocławskiej w m. Góra,, ,, Remont drogi gminnej nr 100724D – ul. Sportowa w Czerninie,,

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań: Część 1 ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Wrocławskiej w m. Góra,,. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: - roboty pomiarowe- ok. 0,085 km, - roboty ziemne- ok. 630 m3, - studnie rewizyjne- 1 studnia, - nawierzchni a z kostki kamiennej nieregularnej – ok. 8,00 m2, - studzienki ściekowe – 2 szt., - rurociągi kanalizacyjne – 44,0 m, - warstwy odsączające z piasku, podbudowa z kruszywa, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 231,00 m2, - zabezpieczenie sieci ciepłowniczej: warstwy odsączające z piasku, ułożenie nawierzchni z płyt drogowych ok. 26,00 m2, - nawierzchnia tłuczniowa: warstwy odsączające, podbudowa z kruszywa łamanego- ok. 605,00 m2, - nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej- ok. 4,8 m2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. Część 2 ,, Remont drogi gminnej nr 100724D – ul. Sportowa w Czerninie,,. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 1,5 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1,5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej m² 100 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm m² 5500 Ręczne oczyszczanie poboczy m² 3000 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m² 9000 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym o frakcji 8-12 w ilości 10.0 dm3/m2 m² 9000 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym o frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 m² 9000 Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,100 Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. Wymagania wspólne dla obu części, na które podzielono postępowanie: a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, odpowiednią dla części, na które podzielono postępowanie. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. 2018 poz. 1202 z późn. zm. ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information