Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468851)

Client
Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie
State
mazowieckie
Address
02-973 Warszawa, ul. Prawdziwka 2
Phone
22 6483856 w. 212
www
www.ogrod-powsin.pl
E-Mail
ob.sekr@obpan.pl
Created
2019-04-19

Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Polska Akademia Nauk Ogród Botaniczny - Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie ul. Prawdziwka 2 02-973 Warszawa mazowieckie tel. 22 6483856 w. 212 REGON 32571300000000 www.ogrod-powsin.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale na cztery części. Część 1 – ubezpieczenia majątkowe 1) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk – all risks (AR); 2) ubezpieczenie zwiększonych (udokumentowanych) kosztów działalności i strat finansowych powstałych wskutek przerw w działalności; 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk – (EEI); 4) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ogólnej – (OC); Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 1 – wykaz sum ubezpieczenia sprzętu elektronicznego do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 2 do OPZ Część 1 – wykaz budynków i budowli wg wartości odtworzeniowej, Załącznik nr 3 do OPZ Część 1 – wykaz budynków i budowli wg wartości rzeczywistej, Załącznik nr 4 do OPZ Część 1 – wykaz sum ubezpieczenia maszyn i urządzeń z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 5 do OPZ Część 1 – wykaz sum ubezpieczenia pojazdów do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 6 do OPZ Część 1 – wykaz sum ubezpieczenia zbiorów bibliotecznych i księgozbiorów do ubezpieczenie all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 7 do OPZ Część 1 – wykaz sum ubezpieczenia zbiorów muzealnych do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 1 stanowi Załącznik nr 7a do SIWZ. Część 2 - ubezpieczenia komunikacyjne 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów; 2) ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, zniszczeń i kradzieży; 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych; 4) ubezpieczenie assistance dla pojazdów silnikowych do 2t ładowności. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 2 – zestawienie floty pojazdów z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 2 stanowi Załącznik nr 7b do SIWZ. Część 3 - ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Wzór umowy do Części 3 stanowi Załącznik nr 7c do SIWZ. Część 4 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ. Wzór umowy do Części 4 stanowi Załącznik nr 7d do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności – dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ (wzór umowy). 4. Zamawiający na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp przewiduje wizję lokalną przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji lokalnej z Zamawiającym. Szczegóły uzgodnienia wizji lokalnej zawarte zostały w Rozdziale IX ust. 12 SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66510000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information