Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468852)
I.1) Name and address: Zarząd Lokali Miejskich Al. Tadeusza Kościuszki 47 47 90-514 Łódź łódzkie tel. 42 652 96 70 fax. 42 652 77 24 REGON 36375254600000 www.zlm.lodz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Na wykonanie remontu pokrycia dachowego budynków mieszkalnych w podziale na 3 części
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 5.1.1. część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku mieszkalnego prawej oficyny (część niska) zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 214 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiOR, kosztorys nakładczy. 5.1.2. część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Limanowskiego 221 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiOR, kosztorys nakładczy. 5.1.3. część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Sprawiedliwej 15 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiOR, kosztorys nakładczy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 60 m-cy d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information