Przebudowa chodników na ulicy Warszawskiej i Lipowej

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468853)

Client
Gmina Kępno
State
wielkopolskie
Address
63-600 Kępno, Ratuszowa 1
Phone
62 78 25 800,
Fax
62 78 25 801
www
www.um.kepno.pl
E-Mail
iwona.hendrys@um.kepno.pl,
Created
2019-04-19

Gmina Kępno

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kępno Ratuszowa 1 63-600 Kępno wielkopolskie tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801 REGON 250854731 www.um.kepno.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa chodników na ulicy Warszawskiej i Lipowej

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodników na ulicy Warszawskiej i Lipowej w Kępnie których zakres obejmuje następujące zadania: a) Etap nr 1 Wykonanie krawężników i ścieków ulicznych z kamienia naturalnego na ul. Warszawskiej i Lipowej w Kępnie, która obejmuje swoim zakresem: na ul. Warszawskiej: - Krawężniki kamienne o wymiarach 20x30 cm ok. 420 mb, - Ścieki z kostki kamiennej granitowej o wysokości 15/17 cm – ok. 426 mb , na ul. Lipowej: - Krawężniki kamienne o wymiarach 15x30 cm – ok. 183mb , - Ścieki uliczne z kostki granitowej o wysokości 15/17 cm – ok. 183,00 mb, UWAGA: W przedmiarze ul. Lipowej w pozycji nr 3 jest : „Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z bet C12/15 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej” winno być: „Krawężniki kamienne o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z bet C12/15 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej” w pozycji nr 9 jest : „Ścieki uliczne płaskie z kostki betonowej szer. 30cm ściek z kostki - 54,95m2 - 183,00 mb” winno być: „Ścieki uliczne z kostki kamiennej szer. 30cm ściek z kostki - 54,95m2 - 183,00 mb” b) Etap nr 2 A. Wykonanie chodników na ul. Warszawskiej: - Chodniki z kamiennej kostki granitowej 4/6 cm, – ok. 504m2, - Chodniki z płyt kamiennych granitowych 80*50*6cm – ok. 441m2, - Wymiana doświetli piwnicznych, - Wymiana istniejących stopni schodowych na schody z bloków kamiennych (granit groszkowany) – ok. 1,2m3, - Wypełnienie płytami kamiennymi pokryw studni telekomunikacyjnych, - Wymiana znaków pionowych (słupki STYLIZOWANE JAK W RYNKU, tarcze znaków o wymiarach Mi „mini”) i koszy na śmieci (STYLIZOWANE JAK W RYNKU), - Montaż słupków ozdobnych wys. 70cm śr. 7,6 cm kolor: grafit STYLIZOWANYCH JAK W RYNKU – 86 szt. na ul. Lipowej: - Chodniki z kamiennej kostki granitowej 4/6 cm, (chodnik+zjazd) – ok. 120 m2, - Chodniki z płyt kamiennych granitowych 80*50*6cm - powierzchnia płyt na chodniku i zjazdach – ok. 73m2, - Wymiana znaków pionowych (słupki STYLIZOWANE JAK W RYNKU, tarcze znaków o wymiarach Mi „mini”) i koszy na śmieci (STYLIZOWANE JAK W RYNKU). UWAGA! Należy wykonać GROSZKOWANE powierzchnie licowe krawężników kamiennych i płyt granitowych (nawiązanie do nawierzchni chodników Rynku). c) Etap nr 3 Wykonanie w ciągu ulicy Warszawskiej w Kępnie rozbudowy monitoringu wizyjnego obejmującej swoim zakresem: - Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych SKR, 5 szt, - Wykonanie przepustów pod drogami obmiar 24 m, - Wykonanie przepustów pod drogami 4 m, - Budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 235 m, UWAGA: 1)Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, przedmiary robót wykonawca powinien traktować jedynie jako materiały pomocnicze. Wyceny kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przedstawione materiały tj. dokumentację projektową, specyfikację istotnych warunków zamówienia, specyfikację wykonania i odbioru robót, wydane uzgodnienia oraz na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia nabytego w ramach prowadzonej działalności. 2) Zamawiający z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w centrum miasta w strefie mocno zurbanizowanej wymaga aby prace budowlano-montażowe prowadzone były z uwzględnieniem następujących warunków: a) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest dokonać w pasie robót dokumentacji fotograficznej lub filmowej stanu istniejącego budynków ze szczególnym uwzględnieniem istniejących uszkodzeń budynków/obiektów. b) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców Wykonawca winien przewidzieć wykonanie i utrzymanie na swój koszt zabezpieczenia (np. ogrodzenia) terenu wykonywanych robót, ich odpowiedniego oznakowania, wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych do placu budowy, zapewnienia bezpiecznych dojść do budynków i sklepów, zorganizowania zaplecza budowy i jego zlikwidowanie po zakończeniu budowy, ochrony znajdującego się na terenie budowy mienia, a także zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy. c) Wykonawca będzie musiał uwzględnić w swoim harmonogramie prac współpracę z firmą ELEKTROMEX sp. z o.o., ul. Broniewskiego 16, 63-600 Kępno, która realizuje na zlecenie spółki „Wodociągi Kępińskie” zadania:  Modernizacja kanalizacji ogólnosplawnej - rozdział na kanalizację sanitarną i deszczową - Kępno ul. Warszawska  Modernizacja kanalizacji ogólnospławnej - rozdział na kanalizację sanitarną i deszczową - Kępno ul. Lipowa  Harmonogram prac: d) W trakcie robót ziemnych mogą wystąpić prace archeologiczno-zabezpieczające w formie nadzoru archeologicznego realizowanego przez jednostkę powołaną przez spółkę „Wodociągi Kępińskie” sp. z o.o.. e) Zamawiający jest w posiadaniu zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót zamieszczony na stronie: (http://wodociagi-kepno.bip.net.pl/?p=document&action=save&id=576&bar_id=397). Po stronie Wykonawcy jest zamówienie, wykonanie, montaż oraz demontaż oznakowania, zgodnie dokumentacją 3) Zakres robót i czynności włączonych do realizacji w ramach umowy których koszty, Wykonawca winien uwzględnić w ofercie: a) zorganizowania zaplecza i placu budowy wraz z zabezpieczeniami wynikającymi z BHP i p.poż., b) koszty pełnej obsługi geodezyjnej w tym koszty wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. c) koszty utrzymania placu budowy w tym mediów, d) przeprowadzenia wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych i instalacyjnych oraz opisanych w SST. e) koordynację i nadzór techniczny (zatrudnienie Kierownika Budowy). f) wszystkie koszty w tym koszty nadzoru nad realizacją robót wynikające z uzgodnień branżowych, g) opracowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu, wykraczających poza projekt załączony do SIWZ h) fotograficzna dokumentacja prowadzonych robót zwłaszcza robót zanikających lub ulegających zakryciu, i) fotograficzna dokumentacja z inwetaryzacyjną stanu istniejącej zabudowy w bezpośrednim sąsiedztwie pasa drogowego, j) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych. 3. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 2) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3) Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji. 4) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 5) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca za wyjątkiem 2 słupów oświetleniowych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP 6) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 7) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty drogowe 45 23 31 40-2 Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojście do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. 1.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym STWiOR oraz przedmiarach robót. 1.4 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1.5 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.8 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.10 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.11 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia obejmują wykonanie nawierzchni, obrzeży (ograniczników) z kamienia naturalnego na skwerze przy ulicy Lipowej

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000 PLN wadium (słownie: dziesięć tysięcy PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeni

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information