Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącą Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014–2020

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468875)

Client
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
State
mazowieckie
Address
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 74 74
Phone
0-22 542 20 00
Fax
0-22 698 31 57
E-Mail
m.kosior@mazowia.eu
Created
2019-04-19

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych ul. Jagiellońska 74 74 03-301 Warszawa mazowieckie tel. 0-22 542 20 00 fax. 0-22 698 31 57 REGON 14094497100000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącą Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014–2020

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Szczegółowy opis czynności i wykaz prac, jakie Wykonawca ma zrealizować w ramach Kampanii, a także sposób i terminy ich wykonania określają Umowa i Szczegółowy Opis Przedmioty Zamówienia; 2. Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych w trakcie realizacji kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia; 2) Opracowanie i wdrożenie strategii mediowej oraz media planu uwzględniającego planowane terminy przeprowadzenia kampanii, zgodnie z założeniami przedstawionymi w ofercie; 3) Opracowanie kreacji kampanii na podstawie Key Visualu przekazanego przez Zamawiającego, w tym m.in.: hasło kampanii, kreacja dostosowana do wszystkich narzędzi i rodzajów materiałów reklamowych wykorzystywanych w ramach kampanii; 4) Realizacji kampanii zgodnie z założeniami, w tym zwłaszcza produkcja i dystrybucja/publikacja/emisja materiałów informacyjno-promocyjnych: a) 4 filmów 2,5- do 3-minutowych wraz z 15-sekundowymi zwiastunami każdego filmu; b) 4 spotów filmowych 15-sekundowych (np. z wykorzystaniem nagranego materiału filmowego oraz animacji 2D); c) filmów i spotów dotyczących wydarzenia organizowanego przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU); d) 5 spotów radiowych 30-sekundowych; e) 1 audycji radiowej 10 do 15-minutowej; f) 4 artykułów prasowych – artykuły sponsorowane publikowane na stronach internetowych ogólnopolskich dzienników; g) 1 insertu wydanego w ogólnopolskim dzienniku posiadającym wydanie regionalne; h) 5 wzorów plakatów do ramek w metrze; 5) Zakup mediów oraz emisję/publikację/ekspozycję materiałów w poszczególnych mediach; 6) Bieżące monitorowanie realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych; 7) Przekazanie raportu końcowego podsumowującego realizacji kampanii (z uwzględnieniem informacji o stopniu zrealizowania wszystkich wymaganych wskaźników) oraz przekazanie wersji archiwalnych wszystkich materiałów wyprodukowanych w ramach kampanii; 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 6. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 221.000,00 euro)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79341400-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information