Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468876)
I.1) Name and address: Gmina Góra ul. Mickiewicza 1 1 56-200 Góra dolnośląskie tel. 065 5443644 fax. 065/543-26-58 REGON 41105066900000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa chodnika ul. Cisowa w m. Góra,,.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamiar inwestycyjny obejmuje budowę chodnika o łącznej dł. ok. 245,00 m i szer. 2,00 m obustronnego wzdłuż drogi po lewej stronie jadąc ul. Cisową od ul. Jodłowej o nawierzchni z kostki wibroprasowanej gr. 6 cm w kolorze szarym typu "Holland", na konstrukcji odpowiadającej warunkom gruntowym z jednostronnym obrzeżem chodnikowym. Wjazdy na posesję z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze grafitowym typu "Holland chodnik ", na konstrukcji odpowiadającym warunkom terenowym z jednostronnym obrzeżem chodnikowym Inwestycja będzie realizowana na terenie miasta Góra obejmuje działki o numerach 2171; 2135/1; 1893/1 ;2198/1;2135/2 Wykonawca przed przystąpieniem do zasadniczego projektowania winien opracować i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji koncepcję zagospodarowania terenu. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca winien opracować: - mapę do celów projektowych, - dokumentację projektową uwzględniającą zamiar inwestycyjny oraz projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3.1.1. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę ;- 7 egz. w wersji papierowej; 2. Opracowanie części przedmiarowo - kosztorysowej dla inwestora – 2 egz. w wersji papierowej , opracowane odrębnie dla chodnika z prawej i z lewej strony drogi. 3. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej. 4. Przygotowanie kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego w Internecie – 2 szt. CD, z zastrzeżeniem, że przedmiary winny być zapisane w odrębnym pliku, a kosztorysy winny być przekazane w plikach podstawowych programu do kosztorysowania w formie szczegółowej. 3.2 W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do: - jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Termin wykonania 14 dni od daty przesłania stosownego pisma Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej, - wyjaśniania i/lub wprowadzania zmian na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminach i na zasadach opisanych w projekcie umowy, - uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót bądź udzielania wyjaśnień dot. dokumentacji w trakcie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót. - udzielania w terminie wskazanym przez Zamawiającego wyjaśnień/odpowiedzi za pośrednictwem Zamawiającego potencjalnym oferentom, uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym przedmiotowa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią opis przedmiotu zamówienia lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z winy Wykonawcy, Termin wykonania 3 dni od daty przesłania treści zapytań Wykonawców i/lub informacji wskazujących na konieczność wprowadzenia zmian za pomocą faxu lub poczty elektronicznej. - wprowadzić zmiany w dokumentacji na etapie wykonawstwa , jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy ściśle współpracuje z Zamawiającym.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information