Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunologicznych

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468882)

Client
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
State
mazowieckie
Address
07-200 Wyszków, Komisji Edukacji Narodowej 1
Phone
29 743 76 11,
Fax
297 437 605
www
www.szpitalwyszkow.pl
E-Mail
kancelaria@szpital-wyszkow.com.pl,
Created
2019-04-19

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków mazowieckie tel. 29 743 76 11, fax. 297 437 605 REGON 30872600000000 www.szpitalwyszkow.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunologicznych

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do badań immunologicznych (nr postępowania DEZ/Z/341/ZP - 10/2019) wg asortymentu wyszczególnionego w szczegółowej ofercie cenowej- załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowane towary wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 175). 3. Oferowany sprzęt (analizator) musi spełniać łącznie wymagania określone w załączniku nr 3 do SIWZ oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w załączniku nr 2, przy czym Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Warunki dostawy i płatności. a) Dostawa analizatora wyszczególnionego w załączniku nr 3 nastąpi w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy; b) dostawa towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy; c) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Wykonawcy. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie (nie dłuższym niż 7 dni roboczych) zgodnym z deklaracją Wykonawcy z druku Formularza oferty - załącznik nr 1, odnoszącym się do terminu dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert; d) miejsce dostawy: Laboratorium Analityczne Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1; e) Wykonawca na własny koszt, ryzyko i we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek; f) termin płatności faktury to 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33696200-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information