„Budowa Drogi Gminnej w msc. Umer – Zarzecze

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468888)

Client
Gmina Zagnańsk
State
świętokrzyskie
Address
26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8 8
Phone
41 3001322
Fax
41 3001373
www
www.zagnansk.biuletyn.net
E-Mail
sekretariat@zagnansk.pl
Created
2019-04-19

Gmina Zagnańsk

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Zagnańsk ul. Spacerowa 8 8 26-050 Zagnańsk świętokrzyskie tel. 41 3001322 fax. 41 3001373 REGON 29101086600000 www.zagnansk.biuletyn.net

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa Drogi Gminnej w msc. Umer – Zarzecze

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przetarg zostanie unieważniony w przypadku nie uzyskania dofinansowania. 3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi asfaltowej o długości 709,85m i szerokości pasa jezdnego 5,5 m wraz z chodnikiem dla pieszych o szerokości 2 m, zjazdami na posesje wraz z przepustami, odwodnieniem rowami odkrytymi i w części drogi kanalizacją deszczową ze studnią chłonną, przebudowę istniejącego wodociągu długości 310 m wraz z przepięciem istniejących przyłączy, przebudową infrastruktury energetycznej, wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w zakresie pasa drogowego, zabudowę elementów stałej organizacji ruchu. Zakres realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: I. Branża drogowa obejnuje wykonanie: 1.1. podbudowy drogi wraz z częściową wymianą gruntu na warstwie odcinającej z mieszanki żwirowo-piaskowej gr. 25cm, oraz warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20 cm po zagęszczeniu, 1.2. warstwy wiążącej pasa jezdnego z betonu asfaltowego grubości 8cm, 1.3. warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm, 1.4. kanalizacji deszczowej o długości 41 m ze studnią chłonną, 1.5. rowów odwodnieniowych odkrytych wraz z umocnieniem dna rowu korytkiem ściekowym na całej zaprojektowanej długości, a skarpy rowów jednym rzędem płyt chodnikowych do góry, 1.6. przepustów wraz ze zjazdami na posesje, zjazdy z kostki betonowej koloru szarego grubości 8cm, połączenie powierzchni zjazdów z powierzchnią chodnika jako całości z kostki bez udziału obrzeży chodnikowych, 1.7. chodnika dla pieszych o szerokości 2 m z kostki betonowej gr. 6cm, koloru czerwonego, 1.8. regulacji studni sanitarnych, 1.9. wbudowanie znaków stałej organizacji ruchu, 1.10. montażu 2 szt. informacyjnych. II. Branża wodociągowa 2.1. przebudowa istniejącego wodociągu wraz z odcinkami przyłączy, 2.2. wykonanie dezynfekcji i płukania, 2.3.oznakowanie trasy wodociągu taśmą w ziemi i słupkami betonowymi na zewnątrz, III. Branża sanitarna 3.1.wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w zakresie pasa drogowego wraz z zakorkowaniem końcówek, 3.2.wykonanie inspekcji kamerą TV, IV. Branża energetyczna 4.1.wykonanie przebudowy stanowiska słupowego NN wraz z wymianą przyłącza. V. Roboty wykończeniowe 5.1. roboty towarzyszące a) dostawa i montaż na dwóch ocynkowanych słupkach tablicy informacyjnej o wym. 1,20 m x 1,50 m., – 2 szt, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Podstawowy zakres informacji do zamieszczenia na tablicy informacyjnej: - nazwa Programu / Logo, - nazwa zadania, - kwota dofinansowania, - rok, w którym dotacja została przyznana. . VI. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót w uzgodnieniu z mieszkańcami celem zapewnienia bezpieczeństwa i przejezdności o każdej porze, VII. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców: dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych, wodociągowych itp. VIII. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, którą należy przedstawić przy odbiorze końcowych robót. IX. Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego uzyska pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu. X. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego oraz kosztorysu różnicowego zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45100000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 18.1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł. 18.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 18.3.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information