Usługa wsparcia w zakresie miękkiego HR

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468890)

Client
Władza Wdrażająca Programy Europejskie
State
mazowieckie
Address
01-150 Warszawa, ul. Syreny 23 23
Phone
22 315 22 00, 315 23 40
Fax
22 315 22 02
www
www.wwpe.gov.pl
E-Mail
zamowienia@wwpe.gov.pl
Created
2019-04-19

Władza Wdrażająca Programy Europejskie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Władza Wdrażająca Programy Europejskie ul. Syreny 23 23 01-150 Warszawa mazowieckie tel. 22 315 22 00, 315 23 40 fax. 22 315 22 02 REGON 01562778200000 www.wwpe.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa wsparcia w zakresie miękkiego HR

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu miękkiego HR w Centrum Projektów Polska Cyfrowa. 1. Szczegółowy zakres usługi – obszary objęte zamówieniem: 1.1 Przegląd i aktualizacja obowiązujących procedur wewnętrznych dotyczących polityki kadrowej w CPPC, 1.2 Nadzór i doradztwo w realizacji procesów rekrutacji, w tym udział we wskazanych przez Zamawiającego rozmowach rekrutacyjnych, 1.3 Wsparcie zamawiającego w zakresie rekrutacji i organizacji pracy pracowników tymczasowych, 1.4 Kreowanie i realizacja działań employer brandingowych (budowanie wizerunku pracodawcy), 1.5 Wzmocnienie procedury antymobbingowej, 1.6 Mapowanie kompetencji niezbędnych w CPPC, 1.7 Bieżące rozmowy z pracownikami dotyczące ich rozwoju, satysfakcji i zaangażowania w pracę, 1.8 Przygotowanie, wdrożenie i realizacja innych procesów HR, w tym opracowywanie programów rozwojowych oraz ścieżek kariery dla pracowników, 1.9 Prowadzenie spraw zgłaszanych przez pracowników, 1.10 Doradztwo HR dla kadry menadżerskiej. 2. Organizacja pracy i rozliczanie usługi: 1) W celu organizacji pracy, Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym: • rocznego planu zadań i tematów strategicznych w zakresie świadczonej usługi, • miesięcznego harmonogramu zadań, którego wykonanie będzie przedstawione w miesięcznym Protokole odbioru. Zatwierdzony miesięczny Protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonane zadania w danym miesiącu kalendarzowym. Strony mogą pisemnie (notatką lub elektronicznie) ustalić termin wykonania zadania „ad hoc” poza harmonogramem zadań, które będzie uwzględnione w miesięcznym Protokole odbioru. Jeśli zadanie wykracza poza jeden miesiąc, informację należy uwzględnić w każdym miesięcznym Protokole odbioru, aż do zakończenia realizacji tego zadania. 2) Roczny plan, o którym mowa w ust. 1 tiret pierwsze, Wykonawca przedstawi w ciągu 10 (dziesięciu) dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. 3) Miesięczne harmonogramy zadań będą przedstawiane do akceptacji do 2 (drugiego) dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, którego dotyczą, z wyjątkiem miesiąca podpisania umowy. Wzór harmonogramu zadań stanowi załącznik nr 4 do umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w związku z realizacją usługi.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79633000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information