SVA/K/4620-9/2019: Dostawa i montaż stropu z płyt warstwowych w ramach remontu budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów (zadanie 21743)

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468891)

Client
Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.
State
mazowieckie
Address
02-004 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3
Phone
22 101 21 00 do 03
Fax
22 101 21 04
www
www.sinevia.pl
E-Mail
jacek.klimek@zrbwam.pl
Created
2019-04-19

Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakłady Remontowo Budowlane WAM Sp. z o.o. ul. Tytusa Chałubińskiego 3A 3 02-004 Warszawa mazowieckie tel. 22 101 21 00 do 03 fax. 22 101 21 04 REGON 14298987700000 www.sinevia.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: SVA/K/4620-9/2019: Dostawa i montaż stropu z płyt warstwowych w ramach remontu budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów (zadanie 21743)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu stropu z płyt warstwowych z rdzeniem z wełny mineralnej oraz wyłazów strychowych w ramach remontu budynku nr 151 w J.W. Skład Duninów. Wymagana wycena w formie kosztorysów ofertowych, sporządzonych na podstawie pozycji kosztorysowych ujętych w przedmiarach robót. Kosztorysy ofertowe mają być sporządzone w wersji skróconej, a także muszą posiadać: wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: bez zgody Zamawiającego nie można zmieniać pozycji KNR oraz ich ilości i jednostki miary, natomiast dopuszczalna jest zmiana nakładów robocizny, materiałów i sprzętu w danej pozycji jednak Wykonawca musi pamiętać, że rozliczenie za wykonane roboty następuje kosztorysem powykonawczym z ryczałtowymi cenami jednostkowymi jak w kosztorysie ofertowym. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ponadto wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 3 egz., prac porządkowych, w tym uprzątnięcia pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji odpadów (materiałów) powstałych wskutek realizacji przedmiotu umowy. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że każdy pracownik, aby dostać się na teren budowy w J.W. Skład Duninów, musi przedstawić aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information