Ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Zbuczyn w okresie od 23.05.2019 do 22.05.2021 roku

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468906)

Client
Wójt Gminy Zbuczyn
State
mazowieckie
Address
08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1
Phone
256 416 390
Fax
256 416 390
www
www.zbuczyn.com
E-Mail
ug@zbuczyn.pl
Created
2019-04-19

Wójt Gminy Zbuczyn

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wójt Gminy Zbuczyn ul. Jana Pawła II 1 08-106 Zbuczyn mazowieckie tel. 256 416 390 fax. 256 416 390 REGON 57115826700000 www.zbuczyn.com

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Zbuczyn w okresie od 23.05.2019 do 22.05.2021 roku

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Zamawiającego w zakresie: ZADANIE I: Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). ZADANIE II: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie pojazdów i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Zbuczyn, 08 – 106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 1, NIP: 8211661613, REGON: 000551289, 2. Gminny Ośrodek Kultury w Zbuczynie, 08 – 106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II 3, NIP: 8211935045, Regon: 000954716, 3. Jednostki OSP Gminy Zbuczyn

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66510000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information