Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2019

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468910)

Client
Gmina Miasto Kołobrzeg
State
zachodniopomorskie
Address
78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Phone
+48 94 35 51 580,
Fax
+48 94 35 237 69
www
www.kolobrzeg.pl
E-Mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl,
Created
2019-04-19

Gmina Miasto Kołobrzeg

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg zachodniopomorskie tel. +48 94 35 51 580, fax. +48 94 35 237 69 REGON 33092073600000 www.kolobrzeg.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2019

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Element A. Biuro Prezydenta Miasta Kołobrzeg 1. Druk notesów 2. Druk naklejek na samochód 3. Druk kart pocztowych - cztery wzory 4. Druk katalogów produktowych: 5. Druk plakatów i ulotek z programem imprez 6. Druk naklejek młodzieżowych 7. Druk kalendarzy trójdzielnych na rok 2020 8. Druk kalendarza na biurko z miesięcznym widokiem na rok 2020 9. Druk kalendarza na biurko z tygodniowym kalendarium na rok 2020 z miejscem na notatki 10. Druk kalendarza wizytówkowego na rok 2020 11. Druk kalendarzy książkowych z wklejkami na 2020 rok 12. Druk zaproszeń, plakatów, naklejek - 4 realizacje każdej pozycji, a w przypadku naklejek 2 realizacje Element B. Wydział Rozwoju Miasta 13. Katalogi szyte Element C. Wydział Edukacji Kultury i Sportu 14. Plakaty w formacie 50 x 70 cm – 2 x 100 sztuk 15. Plakaty w formacie 70 x 100 cm – 2 x 150 sztuk 16. Zaproszenia – 2 x 150 sztuk i wszystkie w formacie A5.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79822000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 2.000.00 zł (słownie zł: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres z

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information