Rozbudowa ujęcia wody i budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bojanie ( część 2 ) Kontrakt 16 - Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bojanie ( w ramach Projektu POIS.02.03.00-00-0169/16 )

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3468915)

Client
Gmina Szemud
State
pomorskie
Address
84-217 Szemud, ul. Kartuska 13 13
Phone
58 6764428
Fax
58 6764428
www
www.szemud.pl
E-Mail
zp@szemud.pl
Created
2019-04-19

Gmina Szemud

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Szemud ul. Kartuska 13 13 84-217 Szemud pomorskie tel. 58 6764428 fax. 58 6764428 REGON 19167542200000 www.szemud.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa ujęcia wody i budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bojanie ( część 2 ) Kontrakt 16 - Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Bojanie ( w ramach Projektu POIS.02.03.00-00-0169/16 )

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia: 1. zadanie obejmuje budowę SUW w Bojanie w następującym zakresie: a) budynek / hala technologiczna o pow. użytkowej ok. 121 m2 b) technologia SUW o wydajności Q = 100 m³/h ( zestaw napowietrzający, zespoły filtracyjne – 4 kpl, zestaw dmuchawy oraz pozostałe urządzenia wraz z rurociągami technolog. ) c) odstojnik wód popłucznych - 1 kpl d) instalacje sanitarne zewnętrzne na terenie Stacji Wodociągowej - 1 kpl e) przebudowa linii kablowych ( sygnalizacyjnych i zasilania elektroenergetycznego ) oraz rozbudowa i przebudowa AKiP wraz z monitoringiem - 1 kpl 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu umowy określa: Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej PFU, stanowiący załącznik nr 1 do umowy wraz z rysunkowym zakresem robót do wykonania oraz pozostałymi załącznikami określonymi rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego . 3. Przedmiot zadania w zakresie dotyczącym opracowania kompletnej dokumentacji obejmuje w szczególności: 1) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego w 5 egz. w wersji papierowej , 2) opracowanie przedmiarów robót w ujęciu kosztorysowym nakładczym zawierające opis robót z tabelą elementów scalonych, z podaniem ilości i zestawienia wyliczenia jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny z podziałem na branże - w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji otwartej np. 'norma' . 3) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) , 4) całość dokumentacji, o której mowa w pkt 1-3 - w wersji elektronicznej na płycie CD zgodnie z PFU. Ww. płyty CD Wykonawca winien opisać w sposób trwały – nadruk komputerowy umieszczając nw. informacje na płytach CD: a) nazwę i adres jednostki projektowej, b) nazwę i adres obiektu budowlanego, c) inwestor, d) branża. 4. Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca odpowiada za zgodność rozwiązań dokumentacji projektowej z zasadami wiedzy technicznej, przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami oraz z parametrami inwestycji uzgodnionymi z Zamawiającym. Zgodność z obowiązującymi przepisami Zamawiający oceniać będzie w razie konieczności w dniu odbioru opracowanej dokumentacji. 5. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 6. Przedmiot umowy obejmuje również: 1) wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie wynikającym z zapisów Programu funkcjonalno – użytkowego i pozyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień wynikających z przepisów, opinii i decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) pełnienie nadzoru autorskiego, 3) wykonanie robót tymczasowych i prac towarzyszących w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, własnym staraniem i na własny koszt, 4) wykonanie tymczasowego zagospodarowania terenu budowy na czas budowy i jego likwidacji po zakończeniu budowy, własnym staraniem i na własny koszt, 7. Wykonawca oświadcza, że: 1) sporządzona przez niego oferta, obejmuje pełen zakres rzeczowy przedmiotu umowy opisany w PFU, jak również wykonanie wszystkich robót tymczasowych i prac towarzyszących niezbędnych do wykonania w celu realizacji przedmiotu umowy, 2) zapoznał się z dokumentami określonymi w ust. 3 i uznaje je za wystarczające do realizacji przedmiotu niniejszej umowy 3) dostarczone w ramach umowy wyposażenie, a także wszelkie materiały niezbędne do realizacji umowy będą fabrycznie nowe, wolne od roszczeń osób trzecich. 8. Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości w zakresie znaczenia użytych w niniejszej umowie postanowień jej warunków, zakresu przedmiotu umowy i innych jej postanowień, będą one odczytywane i interpretowane w następującej kolejności : 1) niniejsza umowa wraz z załącznikami i późniejszymi aneksami do umowy, 2) wszelkie inne dokumenty i ustalenia stron. 9. Wszelkie uzupełnienia powinny być odczytywane w tej samej kolejności jak dokumenty, które są przez nie modyfikowane. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z wszelkimi dokumentami dostarczonymi przez Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy, niezwłocznie po ich otrzymaniu, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w tych dokumentach, w szczególności elementów, które mogą przeszkodzić w prawidłowym wykonaniu robót lub innych czynności objętych przedmiotem umowy, zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 5 dni od daty ich ujawnienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego z tytułu szkód wynikłych na skutek wad przedmiotowych dokumentów. Odpowiada także, jeżeli pomimo ich stwierdzenia, nie poinformował o nich Zamawiającego. 11. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania w każdym czasie zmian w dokumentacji projektowej, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej. W przypadku gdy Wykonawca przystąpił już do wykonywania robót w oparciu o dotychczasową dokumentację projektową, Wykonawcę nie będą obciążać koszty wynikłe ze zmiany dokumentacji projektowej. 12. Wykonawca po zaakceptowaniu dokumentacji przez Zamawiającego nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek zmian w dokumentacji. 13. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych, a jego oświadczenie o równoważności lub /i zastosowaniu materiałów (urządzeń) podanych przykładowo w SIWZ zawarte będzie w kosztorysie ofertowym. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. 15. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45252126-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Każdy Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information